Een hele zak???Rens schreef:een zak kingsize pinda's, licht gezouten........mmmmmmmmmmmOrchidee schreef:Op dit moment: een heerlijke kop koffie
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- zusterelly
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
het lukt nog stééds, zónder pleisters oid.........kán niet anders dan goed gaan, want aan het einde van m'n geld was er nog een stuk maand over.......als je snapt wat ik bedoel.............zusterelly schreef:Een hele zak???Rens schreef:een zak kingsize pinda's, licht gezouten........mmmmmmmmmmmOrchidee schreef:Op dit moment: een heerlijke kop koffieGaat goed met stoppen met roken????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
trek en slaap... 
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:trek en slaap...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een mooie/lieve/hartelijke mail!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Met pleisters blijf je verslaafd. Dat werkt niet zozeer. Ga ervan uit dat het alleen maar makkelijker gaat worden al gaat het heel langzaam, en dat je vooral op je hoede moet blijven voor de moeilijke momenten. Zorg dat je juist op zo'n moment iets leuks of een andere bezigheid voor handen hebt. Hoe beter je jezelf door de moeilijke momenten worstelt, hoe sneller ze minder vaak en hevig worden. Trek er iig iets van een half jaar voor uit, want pas na een jaar gestopt te zijn, is het stoppen gelukt. Sterkte!Rens schreef:het lukt nog stééds, zónder pleisters oid.........kán niet anders dan goed gaan, want aan het einde van m'n geld was er nog een stuk maand over.......als je snapt wat ik bedoel.............zusterelly schreef:Een hele zak???Rens schreef:een zak kingsize pinda's, licht gezouten........mmmmmmmmmmmOrchidee schreef:Op dit moment: een heerlijke kop koffieGaat goed met stoppen met roken????
Aldus een ervaren stopper
Laatst gewijzigd door Gian op 12 jan 2010, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Cd van Godfrey Birtill.... Dread God, The faith & the fear
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
een kamer 
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
gefeliciteerd! een vooruitgang, neem ik aan?hmprff schreef:een kamer
~~Soli Deo Gloria~~
tof!!!hmprff schreef:een kamer
en opgehangen was... 
geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om. 
oh vervelend!!Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
het is ook echt superglad overal; griezelig!!!
Het is mogelijk om dit alsnog op het publicatiebord te publiceren...Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)