Hij verzon dus spontaan wat...henriët schreef:Vanmorgen kwam ons driejarig prinsje met de Bijbel naast me zitten.
"Mam, wat moet ik lezen?'"
Mam: "Oh, begin hier maar." Mama wijst willekeurig iets aan
En dan begint de schriftlezing van een driejarige
"Daar komt Abraham
uit Spanje weer aan, met zijn paard huppelt hij, en hij is vrolijk"
glimlach..
Kinderpraat
Re: Kinderpraat
Hmm, singuliere gaven?Gijs83 schreef:Hij verzon dus spontaan wat...henriët schreef:Vanmorgen kwam ons driejarig prinsje met de Bijbel naast me zitten.
"Daar komt Abraham
glimlach..
sintuliere.....Auto schreef:Hmm, singuliere gaven?Gijs83 schreef:Hij verzon dus spontaan wat...henriët schreef:Vanmorgen kwam ons driejarig prinsje met de Bijbel naast me zitten.
"Daar komt Abraham
glimlach..
gister speelde mijn dochtertje met de playmobiel
de kleine dingetjes legde ze apart.
"die zijn heel kwijtsbaar"
haha! echt heeerlijk die kleintjes!helma schreef:sintuliere.....Auto schreef:Hmm, singuliere gaven?Gijs83 schreef:Hij verzon dus spontaan wat...henriët schreef:Vanmorgen kwam ons driejarig prinsje met de Bijbel naast me zitten.
"Daar komt Abraham
glimlach..
(uhm.. grote kids heb ik nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel knotsgezellig!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is het ookhaha! echt heeerlijk die kleintjes!
(uhm.. grote kids heb ik nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel knotsgezellig!)

Op puberbuien na dan

ik geloof dat ik mee zou gaan puberenOrchidee schreef:gister speelde mijn dochtertje met de playmobiel
"die zijn heel kwijtsbaar"Is het ookhaha! echt heeerlijk die kleintjes!
Op puberbuien na dan

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dan word het alleen maar erger joh...henriët schreef:ik geloof dat ik mee zou gaan puberenOrchidee schreef:gister speelde mijn dochtertje met de playmobiel
"die zijn heel kwijtsbaar"Is het ookhaha! echt heeerlijk die kleintjes!
Op puberbuien na dan

Zeg Orchidee, zou jij niet eens een paar voorbeelden kunnen noemen van je puberende kinderen..
Peuterpubertje van 2,5 jaar rondhuppelen. Heb alleen geen voorbeelden van kinderpraat want hij praat namelijk erg goed. Beter als menig 4-jarige.
Hij stond gisteren wat aan mn vrouw te vertellen over de oppas van de kerk, hij had het over een jongetje maar mn vrouw kon zn naam niet verstaan. Loopt hij naar mij toe en zegt "papa begrijp jij wat ik bedoel?". Twee turfjes hoog.
Hij stond gisteren wat aan mn vrouw te vertellen over de oppas van de kerk, hij had het over een jongetje maar mn vrouw kon zn naam niet verstaan. Loopt hij naar mij toe en zegt "papa begrijp jij wat ik bedoel?". Twee turfjes hoog.
Laatst gewijzigd door Kislev op 11 jan 2010, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem aan dat hij je dan ook meteen verbetert na zo'n zin?Kislev schreef:Beter als menig 4-jarige.
Omdat kinderen pas op 6-jarige leeftijd leren, dat "beter als" en "beter dan" beide goed zijn, bedoel je?wim schreef:Ik neem aan dat hij je dan ook meteen verbetert na zo'n zin?Kislev schreef:Beter als menig 4-jarige.

Ophouden, net of ik thuis ben!
Mn vrouw heeft Nederlands gestudeerd en corrigeert me ook steeds als het gaat om als/dan. Maar helaas, krijg het niet geleerd.

Laatst gewijzigd door Kislev op 11 jan 2010, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog maar eens bij laten spijkeren dan.Kislev schreef:Mn vrouw heeft Nederlands gestudeerd en corrigeert me ook steeds als het gaat om als/dan. Maar helaas, krijg het niet geleerd.

Ach, het verschil tussen debiteuren en crediteuren is me ook al tich x keer uitgelegd met evenveel ezelsbruggetjes. Zonder succes tot op heden.
Maar ja, je kunt ook niet perfect zijn.
Maar ja, je kunt ook niet perfect zijn.