super!zusterelly schreef:Patat. We hebben (eindelijk) een friteuseDus meteen uitproberen
tip: laat m niet in buiten in de kou staan.. want dan moet ie eerst ontdooien voor je m kunt gebruiken ( en dit is een -uit-ervaring-tip)
super!zusterelly schreef:Patat. We hebben (eindelijk) een friteuseDus meteen uitproberen
Als je echt wilt afvallen moet je niet op deze manier doen. Want je hebt weinig verbranding op deze manier. Gewoon om de 2 uur iets eten. Eierkoek, ontbijtkoek, muslireep, cracker met stroop bijv., .... En neem gerust bouilion tussendoor.vlinder schreef:Ontbijt: 1 crackertje met jam (dunbesmeerd) en thee
Lunch: 3 heerlijke boterhammen. 1 kaas (30+), 1 selleriesalade (dun) en een klein kapje met kip-kerriesalade (ook dun gesmeerd). Met 1 glas optimel ananas.
Diner: bescheiden bordje spagetthi. Gedeelte van het vlees vervangen door champignons.
Vanavond voor het naar bed gaan een kopje thee. Tussendoor thee en water.
Misschien vanavonds iets snoepen met weinig calori"en. Tomaatjes, augurken o.i.d.
en begin met een goed ontbijt!Lassie schreef:Als je echt wilt afvallen moet je niet op deze manier doen. Want je hebt weinig verbranding op deze manier. Gewoon om de 2 uur iets eten. Eierkoek, ontbijtkoek, muslireep, cracker met stroop bijv., .... En neem gerust bouilion tussendoor.vlinder schreef:Ontbijt: 1 crackertje met jam (dunbesmeerd) en thee
Lunch: 3 heerlijke boterhammen. 1 kaas (30+), 1 selleriesalade (dun) en een klein kapje met kip-kerriesalade (ook dun gesmeerd). Met 1 glas optimel ananas.
Diner: bescheiden bordje spagetthi. Gedeelte van het vlees vervangen door champignons.
Misschien vanavonds iets snoepen met weinig calori"en. Tomaatjes, augurken o.i.d.
ontbijt als een keizer, lunch als een koning.............JolandaOudshoorn schreef:en begin met een goed ontbijt!Lassie schreef:Als je echt wilt afvallen moet je niet op deze manier doen. Want je hebt weinig verbranding op deze manier. Gewoon om de 2 uur iets eten. Eierkoek, ontbijtkoek, muslireep, cracker met stroop bijv., .... En neem gerust bouilion tussendoor.vlinder schreef:Ontbijt: 1 crackertje met jam (dunbesmeerd) en thee
hier nét zo........ik merk het wel waarmee de achterbuurvrouw mee komt aanzetten...........elke dag weer een verrassing......!!Orchidee schreef:Nog geen idee!
ieder doet het toch gewoon op zijn/haar eigen manier? niks mis mee.........vlinder schreef:@Rens, Jolanda en Lassie,
Wij hebben samen een dieet gedaan op het principe van keizer, koning, zwerver. Het werkt echt, je valt er van af door de verbranding en hebt minder trek. Ik ben er als eerst mee gestopt toen ik 's morgens om 5.15 uur foo yung hai op m'n vrije dag zat te eten. Toen vond ik het welletjes.
Meestal neem ik een goed ontbijt, behalve als ik een vrije dag heb. Dan niet. Anders eet ik goed brood.
Enne lassie: zo moet je niet lijnen...mag ik dat zelf weten...![]()
Ik val hier mee af, heb het niet nodig om 10 kg. af te vallen, maar gewoon iets van 3 tot 5 kilo. Dat net mijn rokken weer lekkerder zitten enz. Dus voor mij is dit de juiste manier. In het voorjaar weer fietsen naar Rotterdam, dan komt het helemaal goed. Mueslirepen zijn trouwens niet goed als je lijnt. Met iets van 4 repen zit je al over de 1000 calorien. (als je die lekkere met chocola erin neemt)
vlinder schreef:@Rens, Jolanda en Lassie,
Wij hebben samen een dieet gedaan op het principe van keizer, koning, zwerver. Het werkt echt, je valt er van af door de verbranding en hebt minder trek. Ik ben er als eerst mee gestopt toen ik 's morgens om 5.15 uur foo yung hai op m'n vrije dag zat te eten. Toen vond ik het welletjes.
Meestal neem ik een goed ontbijt, behalve als ik een vrije dag heb. Dan niet. Anders eet ik goed brood.
Enne lassie: zo moet je niet lijnen...mag ik dat zelf weten...![]()
Ik val hier mee af, heb het niet nodig om 10 kg. af te vallen, maar gewoon iets van 3 tot 5 kilo. Dat net mijn rokken weer lekkerder zitten enz. Dus voor mij is dit de juiste manier. In het voorjaar weer fietsen naar Rotterdam, dan komt het helemaal goed. Mueslirepen zijn trouwens niet goed als je lijnt. Met iets van 4 repen zit je al over de 1000 calorien. (als je die lekkere met chocola erin neemt)
JolandaOudshoorn schreef:voor mezelf een beetje couscous opgewarmt. De kinderen kregen patat met een snack. Ik denk, laat ik gezond doen en voor hen nog wat komkommer snijden. Resultaat: de komkommer eten ze op en de patat laten ze staan
JolandaOudshoorn schreef:voor mezelf een beetje couscous opgewarmt. De kinderen kregen patat met een snack. Ik denk, laat ik gezond doen en voor hen nog wat komkommer snijden. Resultaat: de komkommer eten ze op en de patat laten ze staan