Legaal op een R4 kaartwim schreef:Legaal? Of op een R4 kaart?Droelie schreef:53 spelletjes voor op de nintendo DSi![]()
![]()

Legaal op een R4 kaartwim schreef:Legaal? Of op een R4 kaart?Droelie schreef:53 spelletjes voor op de nintendo DSi![]()
![]()
Je moet nog wat oefenen in de tale kanaäns..fluitje schreef:Mijn eerste bak koffie voor vandaag, dat er maar vele zullen volgen.
fóúte chocolade dus..................Orchidee schreef:groot blok cote d'or chocola
sorry, daar heb ik vandaag niet echt bij stilgestaan, je zal best gelijk hebben, maar het is wel errug lekkerRens schreef:fóúte chocolade dus..................Orchidee schreef:groot blok cote d'or chocola
super!helma schreef:bos bloemen en een fooitje
Daphne schreef:eehm... taartmix gebruikt ipv bodemmix, kan nu naar de taart fluiten![]()
nog maar een keer naar de supermarkt
Ook weer zo'n flauw issue van de miljeumensen.Rens schreef:fóúte chocolade dus..................Orchidee schreef:groot blok cote d'or chocola
is nét zo fout, tenminste uit milieu-oogpunt gezien..........de ándere invalshoeks (mag een ...... puntje puntje vul maar in) lekker latende voor wat hij is.Mister schreef:Ook weer zo'n flauw issue van de miljeumensen.Rens schreef:fóúte chocolade dus..................Orchidee schreef:groot blok cote d'or chocola
Maar over die 65 miljoen euro aan vuurwerk en de kwalijke dampen etc. hoor ik maar weinig mensen, helaas...