idd!!Rens schreef:voor vandaag, en zéker voor morgen een ontzettend fijne dag gewenst Daphne!!!!!!Daphne schreef:versieringen gekocht voor ons officiele verlovings feestje morgen! Straks boodschappen doen.

idd!!Rens schreef:voor vandaag, en zéker voor morgen een ontzettend fijne dag gewenst Daphne!!!!!!Daphne schreef:versieringen gekocht voor ons officiele verlovings feestje morgen! Straks boodschappen doen.
Dank...! Boodschappen in huis.. nu ben ik alleen het avondeten voor vanavond vergetenMarthaMartha schreef:idd!!Rens schreef:voor vandaag, en zéker voor morgen een ontzettend fijne dag gewenst Daphne!!!!!!Daphne schreef:versieringen gekocht voor ons officiele verlovings feestje morgen! Straks boodschappen doen.
Geen probleem met het werk van Demo? Of werkt ie thuis? Of moet hij niet zo ver reizen. Of....???MarthaMartha schreef:Whahahahahaaa.... pittige dame, geweldigalbion schreef:Daphne schreef:MarthaMartha schreef:jaja... ik heb van alles naar boven gesjouwd, ben naar de bouwmarkt geweest om blokkwasten, heb me omgekleed in verftenue... om eerlijk te zijn kon ik mijn oude kleren nergens vinden, dus heb ik maar iets dat ik wel kon vinden omgedoopt tot 'oud' (twijfel nog steeds of ik deze trui er wel voor over heb, maar goed, hij is wel lekker warm nu) en ben start klaar....
alleen mijn zwager nog zien te bereiken om te vragen welke van de 14 emmers voorstrijk bevatten....Ik moet wel lachen om je hoor! Komt je as. bij jou wonen?
ik denk mm bij haar demo.ik heb het vermoeden dat ze haar huis aan het opknappen is voor de verkoop
![]()
mijn buurvrouw verkocht haar huis toen het helemaal 'aangekleed' was. Toen ze verhuisde kwam de makelaar langs en zag toen hoe het huis er uit zag toen alles weg was (kaal). Hij schrok er eigenlijk van en wilde het nog eens over de prijs hebben. Ze (83 jr) zei dat hij er ook anders uitzag als ie uit bed stapte dan als hij zich gewassen, haren gekamd en aangekleed had...![]()
![]()
In eerste instantie komt demo samen met mij hier wonen ja, zijn huis staat te koop ....
en dan gaan we daarna rustig kijken naar een andere huis en dit ook zien te verkopen...
maar dan is het wel fijn ja als het er wat mooier uitziet dan tot nog toe het geval was.
En het woonplezier voor onszelf natuurlijk in de tijd dat we hier zullen wonen.
Het gaat hier monster trouwens.... al bijna 1 muur klaar (kleintje dan van ca 2 bij 2,5)
Jawel, hij moet heel wat verder rijden... met risico op dagelijkse files.albion schreef:Geen probleem met het werk van Demo? Of werkt ie thuis? Of moet hij niet zo ver reizen. Of....???MarthaMartha schreef:
Whahahahahaaa.... pittige dame, geweldig![]()
![]()
In eerste instantie komt demo samen met mij hier wonen ja, zijn huis staat te koop ....
en dan gaan we daarna rustig kijken naar een andere huis en dit ook zien te verkopen...
maar dan is het wel fijn ja als het er wat mooier uitziet dan tot nog toe het geval was.
En het woonplezier voor onszelf natuurlijk in de tijd dat we hier zullen wonen.
Het gaat hier monster trouwens.... al bijna 1 muur klaar (kleintje dan van ca 2 bij 2,5)
dat zou een uiterst merkwaardig gezicht zijn zeg..............Daphne schreef:en nog maar een keer boodschappen doen*als mn hoofd niet vast zat... dan vergat ik die ook nog eens
´als een kip zonder kop´Rens schreef:dat zou een uiterst merkwaardig gezicht zijn zeg..............Daphne schreef:en nog maar een keer boodschappen doen*als mn hoofd niet vast zat... dan vergat ik die ook nog eens
deze dagen is het nog vrijblijvend. Als ik wil kan ik solliciterenpriscilla schreef:O, grappig zeg. Lijkt me erg leuk.henriët schreef:ontzettend leuk!helma schreef: simulatiecliënt dus.
Doe je dat als vrijwilliger?
zo, dan ga je ´t nog druk krijgen...Marnix schreef:Hypotheekgesprek zo...
deze dagen is het nog vrijblijvend. Als ik wil kan ik solliciteren[/quote]helma schreef:priscilla schreef:O, grappig zeg. Lijkt me erg leuk.henriët schreef:ontzettend leuk!helma schreef: simulatiecliënt dus.
Doe je dat als vrijwilliger?
Want? Kwestie van gaan zitten en vel luisteren en af en toe praten toch?Daphne schreef:zo, dan ga je ´t nog druk krijgen...Marnix schreef:Hypotheekgesprek zo...
en dan druk an de bak...Marnix schreef:Want? Kwestie van gaan zitten en vel luisteren en af en toe praten toch?Daphne schreef:zo, dan ga je ´t nog druk krijgen...Marnix schreef:Hypotheekgesprek zo...
ik zou er van willen maken: als een vrouw zonder hoofd..............Daphne schreef:´als een kip zonder kop´Rens schreef:dat zou een uiterst merkwaardig gezicht zijn zeg..............Daphne schreef:en nog maar een keer boodschappen doen*als mn hoofd niet vast zat... dan vergat ik die ook nog eens