Zal vast wel dat het ND geen verandering zal brengen. (Hoewel: misschien de resultaten van Sven Kramer?) Maar dan kun je wat besparen door een proefje te nemen. Switchen van de een naar de ander. Zij ze steeds dankbaar. Nu gaat het allemaal een beetje te vanzelf.Auto schreef:Tsjonge, ik ben het zomaar met je eens (behalve met het ND stuk, dat schiet ook niet op door de weeks en wel interessant op de zaterdag).refo schreef:Het puntkommagebeuren heeft de charme van het nieuwe. Het zal snel vervelen.
Gisteren bijvoorbeeld totaal flut. Een voorpagina met een zoutbergje. Dan twee bladzijden een Terdege-verhaal over zout. Als je wilt concurreren moet je snelle berichtgeving brengen.
Het RD moet de journalisten de leiding geven. En niet de geschiedenisleraren en de opmaakafdeling. Uit de toespraak van de hoofdredacteur over dit nieuwe las ik tussen de regels dat er geen onderzoek onder lezers is gedaan en dat het RD heeft besloten dat dit goed is voor de lezers. Dodelijk voor een krant.
Ik denk dat ik maar eens een poosje ND ga proberen. Als ik terug ga naar het RD krijg dan een dekbedovertrek. Nu krijg ik niks. Alleen een boete van 2 euro per kwartaal omdat ik niet automatisch wil laten incasseren. Ook weer zo iets. Een abonnee achterin Berkenwoude leveren ze de krant met verlies. Als het op het kantoor wat onhandig gaat pesten ze de klant.
Daarnaast als je dan in die bijlage zit te bladeren en je wordt met die schakeltjes geconfronteerd dan denk ik ook dit is geen vooruitgang. Daarnaast word ik die reclame erg zat die er elke keer in terugkomen. En al die commerciele activiteiten van het RD, dan krijg je ook een gedachte, betaal ik met met contributie voor de speeltjes van anderen?
En wat je zegt over dat zij beslissen wat goed voor ons is dat vond ik ook opmerkelijk.
En die 2 euro is elk jaar ook weer een terugkerend probleem, met een aanmaning en dreiging van verhoging van het openstaande bedrag. En dan nog durfen zeggen dat het RD dit jaar goedkoper is ...................... (vanwege dat het abonnement t/m septermber gaat lopen) ...
Nee, geen vooruitgang. Ze moeten keuzes maken en niet van allerlei walletjes willen blijven eten.
EN als het toch hetzelfde is...