Inderdaad Gijs, ook niks voor mij, althans niet met een gezin. Als ik alleen zou gaan, dan zou dat wel aardig zijn...Gijs83 schreef:Op de bonnevooi is nou net niks voor mij. Ik moet wel een beetje weten wat er gaat gebeuren...Lassie schreef:wij gaan gewoon lekker op de bonnevooi en zien wel waar we stranden.
Vakantie
Re: Vakantie
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik vind het juist geweldig. Afgelopen zomer heb ik twee weken door noordoost Europa getrokken. Het enige wat ik wist was dat ik op zaterdagochtend vertrok en twee weken later op zaterdag weer thuis hoopte te komen. Geen dag wisten we waar we 's avonds zouden slapen. Heerlijk!Luther schreef:Inderdaad Gijs, ook niks voor mij, althans niet met een gezin. Als ik alleen zou gaan, dan zou dat wel aardig zijn...Gijs83 schreef:Op de bonnevooi is nou net niks voor mij. Ik moet wel een beetje weten wat er gaat gebeuren...Lassie schreef:wij gaan gewoon lekker op de bonnevooi en zien wel waar we stranden.
het is voor ons maar 1 nachtje.
Ja, kostelijk meid, maar ik heb hier nog enkele koters onder de 10 jaar rondlopen...Zita schreef:Ik vind het juist geweldig. Afgelopen zomer heb ik twee weken door noordoost Europa getrokken. Het enige wat ik wist was dat ik op zaterdagochtend vertrok en twee weken later op zaterdag weer thuis hoopte te komen. Geen dag wisten we waar we 's avonds zouden slapen. Heerlijk!Luther schreef:Inderdaad Gijs, ook niks voor mij, althans niet met een gezin. Als ik alleen zou gaan, dan zou dat wel aardig zijn...Gijs83 schreef:Op de bonnevooi is nou net niks voor mij. Ik moet wel een beetje weten wat er gaat gebeuren...Lassie schreef:wij gaan gewoon lekker op de bonnevooi en zien wel waar we stranden.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Uhum.................wij gaan al 10 jaar op de bonnefooi met kinderen. Altijd mooi weer!
Top, zeker als het Noorwegen was...Zita schreef:Ik vind het juist geweldig. Afgelopen zomer heb ik twee weken door noordoost Europa getrokken. Het enige wat ik wist was dat ik op zaterdagochtend vertrok en twee weken later op zaterdag weer thuis hoopte te komen. Geen dag wisten we waar we 's avonds zouden slapen. Heerlijk!Luther schreef:Inderdaad Gijs, ook niks voor mij, althans niet met een gezin. Als ik alleen zou gaan, dan zou dat wel aardig zijn...Gijs83 schreef:Op de bonnevooi is nou net niks voor mij. Ik moet wel een beetje weten wat er gaat gebeuren...Lassie schreef:wij gaan gewoon lekker op de bonnevooi en zien wel waar we stranden.

Nee, dat vind ik ook maar niks. Als het niet in de Van Dale staat, weet je maar nooit waar je terecht komt. Daarom ga ik liever op de bonnefooiGijs83 schreef:Op de bonnevooi is nou net niks voor mij. Ik moet wel een beetje weten wat er gaat gebeuren...

À la bonne foi, zogezeid
~~Soli Deo Gloria~~
nee, t was een beetje oostelijker.Mister schreef:Top, zeker als het Noorwegen was...Zita schreef: Ik vind het juist geweldig. Afgelopen zomer heb ik twee weken door noordoost Europa getrokken. Het enige wat ik wist was dat ik op zaterdagochtend vertrok en twee weken later op zaterdag weer thuis hoopte te komen. Geen dag wisten we waar we 's avonds zouden slapen. Heerlijk!
Ah... Siberië.....Zita schreef:nee, t was een beetje oostelijker.Mister schreef:Top, zeker als het Noorwegen was...Zita schreef: Ik vind het juist geweldig. Afgelopen zomer heb ik twee weken door noordoost Europa getrokken. Het enige wat ik wist was dat ik op zaterdagochtend vertrok en twee weken later op zaterdag weer thuis hoopte te komen. Geen dag wisten we waar we 's avonds zouden slapen. Heerlijk!

Het is te hopen dat het 'slechts' Zweden of Finland was...Luther schreef:Ah... Siberië.....Zita schreef:nee, t was een beetje oostelijker.Mister schreef:Top, zeker als het Noorwegen was...Zita schreef: Ik vind het juist geweldig. Afgelopen zomer heb ik twee weken door noordoost Europa getrokken. Het enige wat ik wist was dat ik op zaterdagochtend vertrok en twee weken later op zaterdag weer thuis hoopte te komen. Geen dag wisten we waar we 's avonds zouden slapen. Heerlijk!

ergens tusseninMister schreef:Het is te hopen dat het 'slechts' Zweden of Finland was...Luther schreef: Ah... Siberië.....

Huh... tussen Zweden en Finland ligt volgens mij niks...Zita schreef:ergens tusseninMister schreef:Het is te hopen dat het 'slechts' Zweden of Finland was...Luther schreef: Ah... Siberië.....

tussen Siberie en FinlandLuther schreef:Huh... tussen Zweden en Finland ligt volgens mij niks...Zita schreef:ergens tusseninMister schreef:Het is te hopen dat het 'slechts' Zweden of Finland was...Luther schreef: Ah... Siberië.....

De discussie over huwelijksreizen heb ik hierheen afgesplitst.
Baltische steden als Riga en Vilnius staan nog op mijn lijstje...