Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
-
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Geweldig!!!Oosterling schreef:Sneeuw.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat een geluk dat het meisje nog onzeker kon zijn.vlinder schreef:Toen ik net thuis kwam, en ik keek uit mijn autoraam, zag ik een auto tegen een lantaarnpaal staan en een onzeker meisje ernaast.
toch kan het ook zijn dat het geen geluk was...wim schreef:Wat een geluk dat het meisje nog onzeker kon zijn.vlinder schreef:Toen ik net thuis kwam, en ik keek uit mijn autoraam, zag ik een auto tegen een lantaarnpaal staan en een onzeker meisje ernaast.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:toch kan het ook zijn dat het geen geluk was...wim schreef:Wat een geluk dat het meisje nog onzeker kon zijn.vlinder schreef:Toen ik net thuis kwam, en ik keek uit mijn autoraam, zag ik een auto tegen een lantaarnpaal staan en een onzeker meisje ernaast.
wim wil denk ik zeggen dat ze het nog onzeker kón zijn. Een lantaarnpaal geeft meestal niet mee en ze zal niet de eerste zijn die het niet meer na kan vertellen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
oh, ik las er in, dat de meisjes van tegenwoordig zo zeker zijn van zichzelf....................albion schreef:henriët schreef:toch kan het ook zijn dat het geen geluk was...wim schreef:Wat een geluk dat het meisje nog onzeker kon zijn.vlinder schreef:Toen ik net thuis kwam, en ik keek uit mijn autoraam, zag ik een auto tegen een lantaarnpaal staan en een onzeker meisje ernaast.
wim wil denk ik zeggen dat ze het nog onzeker kón zijn. Een lantaarnpaal geeft meestal niet mee en ze zal niet de eerste zijn die het niet meer na kan vertellen...
Een waterig zonnetje...
Wat restjes hardbevroren sneeuw op de trottoirs...
Verschillende vogels, die zich te goed doen aan pinda's en vetbollen...
Wat restjes hardbevroren sneeuw op de trottoirs...
Verschillende vogels, die zich te goed doen aan pinda's en vetbollen...
sneeuw!!! en t sneeuwde net ook weer even!
Wat een heerlijkheid die sneeuw!!!!!!!!!
- Oude-Waarheid
Ja he dan vind ikhenriët schreef:sneeuw!!! en t sneeuwde net ook weer even!

Sneeuw..........ik heb het gevoel of we jaren terugleven.
Gisteren stonden bij ons in de kerk verschillende laarzen onder de kapstok. 'k Vond het wel een grappig gezicht!
Gisteren stonden bij ons in de kerk verschillende laarzen onder de kapstok. 'k Vond het wel een grappig gezicht!
Sneeuwvlokken en vééél.....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
hier ook al... wie zat te klagen dat de "echte' hollandse winters voorbij waren?albion schreef:Sneeuwvlokken en vééél.....

Ik weet, mijn Verlosser leeft
een dik pak sneeuw, oftewel.........a winter wonderland............én Puck die als een doorgedraaide máfkees in de sneeuw aan het dollen is.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
In Nunspeet lag ook al een lekker pak vanmorgen, hier niks...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En ach die Rens maar binnen zitten: naar 'aapje' Puck kijken, die even voor hem 'speelt'!Rens schreef:een dik pak sneeuw, oftewel.........a winter wonderland............én Puck die als een doorgedraaide máfkees in de sneeuw aan het dollen is.............