Vreemd genoeg in 'christelijk' Nederland....-DIA- schreef:Het vuurwerk word minder... de flitsen worden minder fel....
Het heidense lawaai houdt nog wat aan...
Dat is nu iets wat je in het overwegend heidense Canada niet hebt...
Vreemd genoeg in 'christelijk' Nederland....-DIA- schreef:Het vuurwerk word minder... de flitsen worden minder fel....
vreemd?Bert Mulder schreef:Vreemd genoeg in 'christelijk' Nederland....-DIA- schreef:Het vuurwerk word minder... de flitsen worden minder fel....
Dat is nu iets wat je in het overwegend heidense Canada niet hebt...
ligt er denk ik aan waar je bent, hier is t gewoon een kwartiertje siervuurwerk en dan is t stil op t dorp,Bert Mulder schreef:Begrijp me niet verkeerd...
Ik heb opzich niks tegen vuurwerk...
Kan prachtig zijn om naar te kijken...
Maar zoals dat in Nederland gedaan wordt met oud en nieuw hoeft van mij niet...
Hier is t al volledig stil,vlinder schreef:Het houdt hier nogal aan. Waar ik ook kijk zie ik flitsen. Ziet er mooi uit. Vanuit de zusterpost zie ik de Erasmusbrug. Daar was het rond 00.10 uur erg mooi.
Hmm, herstel....Ichtus schreef:Af en toe een flits, het lijkt rustiger dan andere jaren.
Hier ook. Probleem is alleen dat we 16 miljoen professionelen hebben.Bert Mulder schreef:Het enige vuurwerk (nagenoeg) dat hier met oud en nieuw afgestoken wordt is het georganizeerde vuurwerk, door professionelen.