Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
3 boeken planken 

En dan nog zeuren over een timmerman??Auto schreef:3 boeken planken

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
was even vergeten wat hij kwam doenIchtus schreef:En dan nog zeuren over een timmerman??Auto schreef:3 boeken planken

Geen idee, staat niets op de potten.vogeltje schreef:fluitje schreef:Twee potten sambal (pot A en pot B) met een testrapport voor Improba (fabrikant)
Sambal Ajam: sambal voor / met kip
Sambal Badjak: gebakken, pittige sambal
Sambal Badjak Udang: gebakken, pittige sambal met garnalen
Sambal Bawang: milde sambal met verse uien
Sambal Gledek: zéér pittige sambal
Sambal Katjang: milde sambal, gemaakt van pinda's
Wat voor soort heb je gekocht?
Ik moet voor Improba deze twee vergelijken en dan een formulier terugsturen.
Ze zijn dus gratis.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!

Auto schreef:was even vergeten wat hij kwam doenIchtus schreef:En dan nog zeuren over een timmerman??Auto schreef:3 boeken planken

-wat kleding, bijna alles voor de helft van de prijs.. ( anders neem ik t niet;))
-een ontzettend leuk snoer met hartjes ROZE waar lampjes inzitten.. een lampenhartjesslinger ( of weet ik t hoe ik t noemen moet) voor Jetje dr kamertje
-2 zijden stropdassen voor Jean
-en ja, iedereen had wat behalve prinsje.. dus maar een boekje meegenomen bij de bijenkorf.. rond deze tijd heb je zulke leuke afprijsboekjes!
-oh ja, en nog een boekje voor vrienden die binnenkort(van de week) komen dineren hier!
-een ontzettend leuk snoer met hartjes ROZE waar lampjes inzitten.. een lampenhartjesslinger ( of weet ik t hoe ik t noemen moet) voor Jetje dr kamertje
-en ja, iedereen had wat behalve prinsje.. dus maar een boekje meegenomen bij de bijenkorf.. rond deze tijd heb je zulke leuke afprijsboekjes!
-oh ja, en nog een boekje voor vrienden die binnenkort(van de week) komen dineren hier!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een lange onderbroek.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
lekker warm voor onder je uniform!fluitje schreef:een lange onderbroek.![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:-wat kleding, bijna alles voor de helft van de prijs.. ( anders neem ik t niet;))
de helft van de prijs bij de bonneterie.....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
een paar ice-grip handschoenen en een gevoerde wollen muts
- JolandaOudshoorn
een kei-goede spreker voor de bezinnigsavond voor alle leidinggevenden en kerkenraadsleden die ik mag organiseren 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
die zul je nodig hebben vannacht, we denken aan je!fluitje schreef:een paar ice-grip handschoenen en een gevoerde wollen muts
Het viel reuze mee. De handschoenen had ik niet nodig. De muts wel even. Maar het zat rond het vriespunt toen ik net langs de thermometer reed.henriët schreef:die zul je nodig hebben vannacht, we denken aan je!fluitje schreef:een paar ice-grip handschoenen en een gevoerde wollen muts
Mijn aanwinst is mijn lunchpakket die ik niet gebruikt heb.
Meteen een ontbijt als ik uit bed kom straks.
ontzettend fijn dat het rustig is gebleven!fluitje schreef:Het viel reuze mee. De handschoenen had ik niet nodig. De muts wel even. Maar het zat rond het vriespunt toen ik net langs de thermometer reed.henriët schreef:die zul je nodig hebben vannacht, we denken aan je!fluitje schreef:een paar ice-grip handschoenen en een gevoerde wollen muts
Mijn aanwinst is mijn lunchpakket die ik niet gebruikt heb.
Meteen een ontbijt als ik uit bed kom straks.
toch vraag ik me af of een politie-agent diep in zn hart niet een stukje spanning zou willen

Hoofdpijn. Toch maar weer eens een keer naar de opticien gaan