jvdg schreef:Generale repetitie.Luther schreef:Aha...helma schreef:ik heb D V 9 juni een bruiloft
en 9 september ook....
(en morgen ook)
Dus MarthaMartha gaat 9 juni trouwen, Democritus 9 september, en wie morgen??

jvdg schreef:Generale repetitie.Luther schreef:Aha...helma schreef:ik heb D V 9 juni een bruiloft
en 9 september ook....
(en morgen ook)
Dus MarthaMartha gaat 9 juni trouwen, Democritus 9 september, en wie morgen??
en clubjuffrouwen....Hendrikus schreef:9 juni? op een woensdag? Ik dacht dat alleen schooljuffrouwen op woensdagmiddag trouwendenalbion schreef:Over 5 maanden en nog wat (denk ik)JolandaOudshoorn schreef:Ik heb geen zin om te rekenen. datum???MarthaMartha schreef:nog 163 nachtjes slapen, en dan...................
Misschien kan je het nog verzetten...Marnix schreef:Tjonge... ik had een week eerder moeten inplannen... dan was het 9 april geweest.Met 16 april val ik toch wat uit de toon
NEE!!!Marco schreef:Misschien kan je het nog verzetten...Marnix schreef:Tjonge... ik had een week eerder moeten inplannen... dan was het 9 april geweest.Met 16 april val ik toch wat uit de toon
Daphne schreef:Nog 86 nachtjes slapen
Daphne schreef:Nog 86 nachtjes slapen
O ja, dat zou ik bijna vergeten.MarthaMartha schreef:en clubjuffrouwen....Hendrikus schreef:9 juni? op een woensdag? Ik dacht dat alleen schooljuffrouwen op woensdagmiddag trouwendenalbion schreef:Over 5 maanden en nog wat (denk ik)JolandaOudshoorn schreef: Ik heb geen zin om te rekenen. datum???
Je mag al blij zijn dat je een uitnodiging krijgt.Hendrikus schreef: O ja, dat zou ik bijna vergeten.
OK, staat genoteerdPlaats van handeling al bekend?
ach, dan zingen ze maar a capellajvdg schreef:Je mag al blij zijn dat je een uitnodiging krijgt.Hendrikus schreef: O ja, dat zou ik bijna vergeten.
![]()
Ik heb NB die uitnodiging moeten afdwingen., gezien mijn modverleden.
Ik lees nu even tussen de regels door......Hendrikus schreef:ach, dan zingen ze maar a capellajvdg schreef:Je mag al blij zijn dat je een uitnodiging krijgt.Hendrikus schreef: O ja, dat zou ik bijna vergeten.
![]()
sssssstjvdg schreef:Ik lees nu even tussen de regels door......Hendrikus schreef:ach, dan zingen ze maar a capellajvdg schreef:Je mag al blij zijn dat je een uitnodiging krijgt.Hendrikus schreef: O ja, dat zou ik bijna vergeten.
![]()
Jouw agenda is voor die roemrijke dag al vol.
Dan lees je meer dan ik. Ik zie helemaal niets in juni.jvdg schreef:Ik lees nu even tussen de regels door......Hendrikus schreef:ach, dan zingen ze maar a capellajvdg schreef:Je mag al blij zijn dat je een uitnodiging krijgt.Hendrikus schreef: O ja, dat zou ik bijna vergeten.
![]()
Jouw agenda is voor die roemrijke dag al vol.