Accepteren dat je kind anders is.
Re: Accepteren dat je kind anders is.
Kan dat Hogchem-gedeelte niet ff weggehaald worden?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Soms vergeet ik dat mijn kind anders is. 

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
!!! De mods slapen volgens mij... !!!refo schreef:Kan dat Hogchem-gedeelte niet ff weggehaald worden?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Jij kan makkelijk praten: je hoeft met oudejaarsavond niet op te blijven.Luther schreef:!!! De mods slapen volgens mij... !!!refo schreef:Kan dat Hogchem-gedeelte niet ff weggehaald worden?

Jij wel dan?Tiberius schreef:Jij kan makkelijk praten: je hoeft met oudejaarsavond niet op te blijven.Luther schreef:!!! De mods slapen volgens mij... !!!refo schreef:Kan dat Hogchem-gedeelte niet ff weggehaald worden?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zeker. Mijn kinderen zijn anders dan de jouwe (om maar weer on-topic te gaan).Luther schreef:Jij wel dan?Tiberius schreef:Jij kan makkelijk praten: je hoeft met oudejaarsavond niet op te blijven.Luther schreef:!!! De mods slapen volgens mij... !!!refo schreef:Kan dat Hogchem-gedeelte niet ff weggehaald worden?
Ik accepteer dat ten volleTiberius schreef: Zeker. Mijn kinderen zijn anders dan de jouwe (om maar weer on-topic te gaan).