het is voedsel... toch?JolandaOudshoorn schreef:interessante combinatieLassie schreef:boerenkool en bami met een snitzel.
hier gehaktbrood met frietjes en een restje stoofpeertjes, doperwtjes en komkommer
Het was geweldig, ik heb het bijzonder getroffen met mijn vrouw!Mister schreef:Pasta met een vissaus van kabeljauw en garnalen...![]()
Mister schreef:Het was geweldig, ik heb het bijzonder getroffen met mijn vrouw!Mister schreef:Pasta met een vissaus van kabeljauw en garnalen...![]()
Je mag ze houden... ik ben niet jaloersMister schreef:Het was geweldig, ik heb het bijzonder getroffen met mijn vrouw!Mister schreef:Pasta met een vissaus van kabeljauw en garnalen...![]()
Ik welMarthaMartha schreef:Je mag ze houden... ik ben niet jaloersMister schreef:Het was geweldig, ik heb het bijzonder getroffen met mijn vrouw!Mister schreef:Pasta met een vissaus van kabeljauw en garnalen...![]()
daar was ik al bang voorDemocritus schreef:Ik welMarthaMartha schreef:Je mag ze houden... ik ben niet jaloersMister schreef:Het was geweldig, ik heb het bijzonder getroffen met mijn vrouw!Mister schreef:Pasta met een vissaus van kabeljauw en garnalen...![]()
Nog 163 nachtjes, Demo, en nu al jaloers op mij om mijns vrouws kookkunsten...?Democritus schreef:Ik welMarthaMartha schreef:Je mag ze houden... ik ben niet jaloersMister schreef:Het was geweldig, ik heb het bijzonder getroffen met mijn vrouw!Mister schreef:Pasta met een vissaus van kabeljauw en garnalen...![]()
Mister schreef:@ MM: als het moeilijk is of wordt kun je hier altijd komen praten
En dat alles om één enkele maaltijd...judith schreef:Het is werkelijk lachwekkend om die posts van jullie hier te lezen, Mister, Demo en MM
Ja, iddMister schreef:En dat alles om één enkele maaltijd...judith schreef:Het is werkelijk lachwekkend om die posts van jullie hier te lezen, Mister, Demo en MM