bodyscan schiphol
bodyscan schiphol
Na de laatst mislukte aanslag vind ik het volgende
Er moet een bodyscan plaats vinden en de privacy ivm de veiligheid moet aan de kant gezet worden
Mij maakt het echt niet uit als er iemand van de douane mij "naakt" ziet op een scherm
eens of oneens
Er moet een bodyscan plaats vinden en de privacy ivm de veiligheid moet aan de kant gezet worden
Mij maakt het echt niet uit als er iemand van de douane mij "naakt" ziet op een scherm
eens of oneens
- MarthaMartha
Re: bodyscan schiphol
oneens natuurlijk... kom op zeg...!!!Bart schreef:Na de laatst mislukte aanslag vind ik het volgende
eens of oneens
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik denk ook Oneens...
Griebels.......
maar die aanslagen zijn ook geweldig eng, vind ik.
Griebels.......

maar die aanslagen zijn ook geweldig eng, vind ik.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
eens!!
ik denk niet dat zo'n scan een echte naaktheid naar voren haalt dus die reden valt erbuiten.
Ik denk dat het snelheid ook ten goede komt.
ik denk niet dat zo'n scan een echte naaktheid naar voren haalt dus die reden valt erbuiten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nou, als die reden er buiten valt, dan doe ik toch maar Eens.fluitje schreef:eens!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Zo'n bodyscan-meneer/mevrouw raakt ws. na enige dagen nergens meer van ondersteboven...
even aan toevoegen er moet natuulijk wel een geheimhouding en zwijgplicht gelden voor die desbetreffende beambte en na de scan moet het opname materiaal gewist worden.
Weet je hoelang het aan boord gaan nu al duurt?? En dan nog vinden de kwaadwillers wel een manier..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Helemaal eens.Bart schreef:Na de laatst mislukte aanslag vind ik het volgende
eens of oneens
Kan mij dat nou schelen, als er maar geen RF'er achter dat apparaat staat....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
oneens.
door het falen van zo'n beveiligingsmeneer moeten wij weer "bloeden".
Is er straks nog iets prive?
Zeggen we straks als we een ingebouwde chip krijgen ook toemaar, dan gaat het wat sneller aan de kassa?
Zeggen we straks als we een ingebouwde chip krijgen ook toemaar, dan gaat het wat sneller aan de kassa?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Nee, want dat lijkt mij teveel op het teken van het beest, maar dat kun je van die bodyscan niet zeggen.Joannah schreef:oneens.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Uiteraard vinden de kwaadwillers wel weer een manier, maar je moet het steeds moeilijker maken.Margriet schreef:Weet je hoelang het aan boord gaan nu al duurt?? En dan nog vinden de kwaadwillers wel een manier..
Maar ik denk dat zo'n scan sneller werkt dan een fysieke visitatie aan het lichaam.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik ben er tegen en ik vlieg volgend jaar weer met een gerust hart van Amsterdam naar Detroit!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- zusterelly
fluitje schreef:Uiteraard vinden de kwaadwillers wel weer een manier, maar je moet het steeds moeilijker maken.Margriet schreef:Weet je hoelang het aan boord gaan nu al duurt?? En dan nog vinden de kwaadwillers wel een manier..
Maar ik denk dat zo'n scan sneller werkt dan een fysieke visitatie aan het lichaam.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
En Detroit-Amsterdam?Margriet schreef:Ik ben er tegen en ik vlieg volgend jaar weer met een gerust hart van Amsterdam naar Detroit!
Ach beste mensen, het wordt in de lucht zo druk met vliegtuigen e.d., dat de vogeltjes moeten gaan lopen.

Maar, Body-scan, prima!
Zelfs met RF-ers achter de scan.
Hoewel idd ook dit niet de ultieme oplossing is.