Ja, erg héfluitje schreef:Ook jij houdt een beetje die verslaving.judith schreef:Avi![]()
Tjonge... ik heb heftig mezelf zitten tegen te spreken dat ik niet meer op RF zou komen, en dat ik het wel zou laten...
Omdat... Het te veel tijd kost, en ik het niet echt nuttig vond... Maar op een één of andere manier kan ik het niet laten om hier op Rf om het hoekje te kijken.![]()
Dus, ik ben weer zo goed als terug, denk ik maar zo. Hoop dat jullie dat niet erg vinden.![]()
Maar blij om weer wat van je te lezen hoor.
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
-DIA- schreef:Is Vogeltje niet een soort nieuwe Avi?judith schreef:Avi![]()
Tjonge... ik heb heftig mezelf zitten tegen te spreken dat ik niet meer op RF zou komen, en dat ik het wel zou laten...
Omdat... Het te veel tijd kost, en ik het niet echt nuttig vond... Maar op een één of andere manier kan ik het niet laten om hier op Rf om het hoekje te kijken.![]()
Dus, ik ben weer zo goed als terug, denk ik maar zo. Hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Avifauna zijn toch vogeltjes....
En volgens mijn past Vogeltje wel een beetje in de rol van Avi...
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
vogeltje schreef:-DIA- schreef:Is Vogeltje niet een soort nieuwe Avi?judith schreef:Avi![]()
Dus, ik ben weer zo goed als terug, denk ik maar zo. Hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Avifauna zijn toch vogeltjes....
En volgens mijn past Vogeltje wel een beetje in de rol van Avi...Ik ken hem niet hoor.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
-
Genade door recht
Ander. Heeft hij afscheid van rf genomen?
Afgewezen al een tijdje niet gezien hier.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Soms vraag ik me wel eens wat af...Genade door recht schreef:Ander. Heeft hij afscheid van rf genomen?
Hoe lang zou het nog duren dat de hele rechterflank hier weg is...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:Soms vraag ik me wel eens wat af...Genade door recht schreef:Ander. Heeft hij afscheid van rf genomen?
Ik ga aftellen nog... 90 quotations...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik blijf nog even hoor!-DIA- schreef:Soms vraag ik me wel eens wat af...Genade door recht schreef:Ander. Heeft hij afscheid van rf genomen?
alleen nog even opschuiven naar de linkerflank............Mister schreef:Ik blijf nog even hoor!-DIA- schreef:Soms vraag ik me wel eens wat af...Genade door recht schreef:Ander. Heeft hij afscheid van rf genomen?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Luther schreef:Afgewezen al een tijdje niet gezien hier.
Had op 24 dec. nog voor het laatst gepost.
En ik ook, wees niet bang!Mister schreef:Ik blijf nog even hoor!-DIA- schreef:Soms vraag ik me wel eens wat af...Genade door recht schreef:Ander. Heeft hij afscheid van rf genomen?
Terwijl Ander zelf ook de draak stak met z'n nieuwe aankoop. Dus ik zie het flauwe er ook niet in.MarthaMartha schreef:Luther schreef:FlauwMarthaMartha schreef:die is druk met gitaar spelenhenriët schreef:Ander![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom flauw?
Het laatste dat we meekregen was zijn aangeschafte gitaar en pogingen dat te leren...
Nu missen we hem...
Is dit dan een rare opmerking?
Snap er niks van, sorry .....
Heeft Ander een gitaar gekocht?
Begrijpelijk dat hij er niet meer is.

Begrijpelijk dat hij er niet meer is.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
...
Laatst gewijzigd door Luther op 28 dec 2009, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)