is het dan niet de bedoeling om een breder electoraat dan alleen de bible belt te trekken???Auto schreef:
En Bisschop is tenministe bekend over heel de biblebelt.
Van der Vlies vertrekt uit de kamer
Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dat komt dan wel, hij had in de gemeenteraad van zijn woonplaats een groot aanzien bij alle partijen. Hij heeft een brede kennis op allerlei gebied. Mijn persoonlijke mening is dat ik meer vertrouwen in hem heb dan in dhr Dijkgraaf. Een mooie nummer 2 vind ik.Rens schreef:is het dan niet de bedoeling om een breder electoraat dan alleen de bible belt te trekken???Auto schreef:
En Bisschop is tenministe bekend over heel de biblebelt.
Bisschop is net gekozen in de kerkenraad
Volgens mij is dat niet handig als je ook nog in de Tweede Kamer moet
Toch ben ik wel benieuwd wie je bedoelt...Jongere schreef:Heel apart.![]()
Ik ken beide heren overigens. Ik hoop dat ze er allebei niet op komen, ik weet wel een betere kandidaat die een stuk jonger is en veel in zijn mars heeft. Maar ja, die kent niemand.
Waarom wordt Spruyt hier helemaal niet genoemd ?
Bij de jongeren heel erg gezien, en bij veel ouderen ook.
vd Vlies is ook al jaren ambtsdrager, dus dat moet te combineren zijn.helma schreef:Bisschop is net gekozen in de kerkenraad
Die heeft ook mijn voorkeur, maar er is een substantieel deel van de leden dat hem niet moet.Wilhelm schreef:Waarom wordt Spruyt hier helemaal niet genoemd ?
-
Wil Spruyt wel SGP dan?freek schreef:Die heeft ook mijn voorkeur, maar er is een substantieel deel van de leden dat hem niet moet.Wilhelm schreef:Waarom wordt Spruyt hier helemaal niet genoemd ?
Zeker wel.Bernadientje schreef:Wil Spruyt wel SGP dan?freek schreef:Die heeft ook mijn voorkeur, maar er is een substantieel deel van de leden dat hem niet moet.Wilhelm schreef:Waarom wordt Spruyt hier helemaal niet genoemd ?
Voel jij je niet aangesproken, Freek?freek schreef:Toch ben ik wel benieuwd wie je bedoelt...Jongere schreef:Heel apart.![]()
Ik ken beide heren overigens. Ik hoop dat ze er allebei niet op komen, ik weet wel een betere kandidaat die een stuk jonger is en veel in zijn mars heeft. Maar ja, die kent niemand.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
-
Vast alleen als de hele SGP de lijn van de 'Kernideeen' van de SGP jongeren gaat volgen...freek schreef:Zeker wel.Bernadientje schreef:Wil Spruyt wel SGP dan?freek schreef:Die heeft ook mijn voorkeur, maar er is een substantieel deel van de leden dat hem niet moet.Wilhelm schreef:Waarom wordt Spruyt hier helemaal niet genoemd ?
Ik ken ze ook beiden, maar dat zegt in dit verband niets.Jongere schreef:Heel apart.![]()
Wat mij betreft mogen ze best iemand die wat jonger/onbekender is op de tweede plaats zetten. Ik denk dat Bisschop toch wel een beetje te oud is voor een startend kamerlid.
-
Moet er überhaupt wel iemand terugkomen in plaats voor Van der Vlies.
Marie-Henriëtte schreef:Moet er überhaupt wel iemand terugkomen in plaats voor Van der Vlies.

Ik?albion schreef:Voel jij je niet aangesproken, Freek?freek schreef:Toch ben ik wel benieuwd wie je bedoelt...Jongere schreef:Heel apart.![]()