Toch vind ik dit beter! Zo hoort het. Hij concentreert zich gewoon op wat hij moet doen: goed spelen zonder fratsen!Zita schreef:Tjonge, hoe krijgt Heifetz het voor elkaarMet je ogen open lijkt zijn interpretatie echt nul, met ogen dicht is hij best wel heel goed.
Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
"best wel heel goed" is een enorm understatement. Heifetz is geweldig goed.Zita schreef: Tjonge, hoe krijgt Heifetz het voor elkaarMet je ogen open lijkt zijn interpretatie echt nul, met ogen dicht is hij best wel heel goed.
mijn commentaar op Heifetz was geen negatieve kritiek, alleen verbazing.Rens schreef:er moet ook ALTIJD negatief commentaar gegeven worden..........kúnnen jullie niet anders misschien???
heeft hij trouwens een zwaardere strijkstok dan een reguliere violist? Of heb ik gewoon een nieuwe bril nodig?wim schreef:"best wel heel goed" is een enorm understatement. Heifetz is geweldig goed.Zita schreef: Tjonge, hoe krijgt Heifetz het voor elkaarMet je ogen open lijkt zijn interpretatie echt nul, met ogen dicht is hij best wel heel goed.
...een zwaardere bril...Zita schreef:heeft hij trouwens een zwaardere strijkstok dan een reguliere violist? Of heb ik gewoon een nieuwe bril nodig?wim schreef:"best wel heel goed" is een enorm understatement. Heifetz is geweldig goed.Zita schreef: Tjonge, hoe krijgt Heifetz het voor elkaarMet je ogen open lijkt zijn interpretatie echt nul, met ogen dicht is hij best wel heel goed.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mooie bassolo:
[youtube]5n0qXSO7Z-Q[/youtube]
Vengerov kan ook behoorlijk gekke bekken trekken, trouwens.
[youtube]5n0qXSO7Z-Q[/youtube]
Vengerov kan ook behoorlijk gekke bekken trekken, trouwens.
Ik kan dat niet zo goed zien. Er valt mij niets vreemds op in ieder geval. Het ligt niet voor de hand dat zijn stok erg zwaar is: bij al dat gespring en die snelle passages 'werkt' een zware stok niet goed.Zita schreef:heeft hij trouwens een zwaardere strijkstok dan een reguliere violist? Of heb ik gewoon een nieuwe bril nodig?wim schreef:"best wel heel goed" is een enorm understatement. Heifetz is geweldig goed.Zita schreef: Tjonge, hoe krijgt Heifetz het voor elkaarMet je ogen open lijkt zijn interpretatie echt nul, met ogen dicht is hij best wel heel goed.
Prima te combineren met:judith schreef:het tikkenvan de klok!
[youtube]cGoSs1rzzl8[/youtube]
Licht in de duisternis (CD)
mooie titel!Luther schreef:Licht in de duisternis (CD)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Let the world hear... nieuwe CD van Casting Crowns. Behoorlijk stevig. Maar wát een mooie teksten zeg!
Iemand ook genoten van de kerst CD van Sela?
My one and only goal;
His image in my soul.
- JolandaOudshoorn
JaCa schreef:Let the world hear... nieuwe CD van Casting Crowns. Behoorlijk stevig. Maar wát een mooie teksten zeg!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma schreef:versjes van Pluk
http://www.youtube.com/watch?v=o9RK5nU461E

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Mannenkoor Urker Zangers.
Hoe zou het komen dat juist vissersplaatsen zoveel zangers en koren voortbrengen?
(Ik laat even Volendam hierbuiten, da's een ander verhaal
)
Hoe zou het komen dat juist vissersplaatsen zoveel zangers en koren voortbrengen?
(Ik laat even Volendam hierbuiten, da's een ander verhaal