fluitje schreef:En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan.
Geweldig hè!
Een leven zonder mobieltje kan ook hoor.
Ik heb er geen één. Heerlijk is dat. Niet altijd bereikbaar zijn, en als je een keer in de pech zit, lekker ouderwets een oplossing verzinnen.
Heb jij dat van de zomer dan ook gedaan .................. langs de snelweg?
Geweldig hè!
Ik heb er geen één. Heerlijk is dat. Niet altijd bereikbaar zijn, en als je een keer in de pech zit, lekker ouderwets een oplossing verzinnen.
Misschien even aan iemand gevraagd om haar/zijn mobiel te lenen? (is toch ook een oplossing?)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
hmprff schreef:aan de post die ik nog moet sorteren en lopen: 700 stuks
normaal is mijn wijk tussen de 200 en de 300 poststukken...
Ach als je een goede methode, moet dat je eitje zijn, maarre ik hoeve lekker geen post te sorteren. Ik krijg kant en klaar aan. Nogal moet er wat bijgeschaafd worden. Ik ken de wijk uiteindelijk beter als de sorteerder... Hier nog niet veel drukker... Vanaf 15 december begint de kerstperiode. Dus niet eerder de kerstkaarten posten. Toch wel via TNT???
Geweldig hè!
Toen was mijn vrouw erbij, en die heeft wel een mobieltje....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Aan een vriend van ons die met de Naar House evangelisatiebus vannacht aanwezig is bij een party in Rotterdam.
Zwaar en gevaarlijk werk.
Maar soms mag er wel eens blijdschap zijn.
De Heere mocht dit werk zegenen tot behoud van deze (vooral jongere) mensen.