Dus ik moet volgende week wiskey in huis hebben en de vuurkorf aanstekenjvdg schreef:Met dit weer smaakt het spul buiten ook heel best hoor.Marnix schreef:Jahoor. Als je voor de deur staat laat ik je niet buitenstaan hoorjvdg schreef:Kan ik er bij (vanaf) helpen?Marnix schreef:Naast praktische dingen had ik voor mijn verjaardag ook whisky gevraagd. Nog even de voorraad uitbreiden, als ik getrouwd ben moet ik denk ik even wat rustiger aan doen. Dus, de vitrinekast is weer aardig vol,...)![]()
![]()
Whisk(e)y on the rocks.![]()
Vuurkorf erbij, extra gezellig.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 16 dec 2009, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nee hoor, ik lust ook H2O, en dat drink ik gewoon binnen.JolandaOudshoorn schreef:Dus ik moet volgende week wiskey in huis hebben en de vuurlorf aanstekenjvdg schreef: Met dit weer smaakt het spul buiten ook heel best hoor.
jvdg schreef:Met dit weer smaakt het spul buiten ook heel best hoor.Marnix schreef:Jahoor. Als je voor de deur staat laat ik je niet buitenstaan hoorjvdg schreef:Kan ik er bij (vanaf) helpen?Marnix schreef:Naast praktische dingen had ik voor mijn verjaardag ook whisky gevraagd. Nog even de voorraad uitbreiden, als ik getrouwd ben moet ik denk ik even wat rustiger aan doen. Dus, de vitrinekast is weer aardig vol,...)![]()
![]()
Nee, niet on the rocks! Dan krijg je de goedkope whisky
Toch jammer, die veramerikanisering van de samenleving... maar ja, in Amerika is de whisky zo slecht dat je er beter ijs in kan gooien. Serieus, door de temperatuur proef je een hoop van de smaak niet... en het ijs verdunt de whisky ook nog eens zodat er nog meer van de smaak verloren gaat
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
nieuwe accu in de auto en een tas vol boodschappen!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
kerststukje!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nog leuke dingen erin: Lassie en Zita?Zita schreef:kerstpakket.
tja, een gekregen paard...Gijs83 schreef:Nog leuke dingen erin: Lassie en Zita?Zita schreef:kerstpakket.
Ik zal maar denken dat het door de crisis komt. Het notitieblokje dat erin zat, is best leuk.
Bij mij zitten er altijd producten in van luxe huismerk AH EXCELLENT en andere AHOLD merken zoals ETOS. Deze keer is GALL & GALL zwaar ondervertegenwoordigd: 0 producten!Zita schreef:tja, een gekregen paard...Gijs83 schreef:Nog leuke dingen erin: Lassie en Zita?Zita schreef:kerstpakket.
Ik zal maar denken dat het door de crisis komt. Het notitieblokje dat erin zat, is best leuk.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja erg leuke dingetjes... gewoon heel simpel maar toch leuk. Een koeltasje, gepofte popcorn, zak drop, zak japanse mix, flesje frisdrank, leverpastei, toastje en een plak chocolade. Erg leuk om te krijgen. Allemaal bruikbare spullen.Gijs83 schreef:Nog leuke dingen erin: Lassie en Zita?Zita schreef:kerstpakket.
wederom een kerststol als kerstpakket
AH heeft Gall & Gall toch verkocht?-DIA- schreef:Deze keer is GALL & GALL zwaar ondervertegenwoordigd: 0 producten!
Ik krijg morgen een overlevingspakket voor de kerst uitgereikt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ach...dat pakket van Guusje?refo schreef:Ik krijg morgen een overlevingspakket voor de kerst uitgereikt.