Gefelie
- Katharina van Bora
Re: Gefelie
Henriët en Jean, Van harte gefeliciteerd met jullie prinses! 

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Hééé?Katharina van Bora schreef:Henriët en Jean, Van harte gefeliciteerd met jullie prinses!
Ik ken maar één prinsesje!
En dat is die van Henriët en Jean.
Allemaal van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vreemd eigenlijk dat haar ouders geen koning en/of koningin zijn.

- JolandaOudshoorn
Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochtersjvdg schreef:Hééé?Katharina van Bora schreef:Henriët en Jean, Van harte gefeliciteerd met jullie prinses!
Vreemd eigenlijk dat haar ouders geen koning en/of koningin zijn.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Verdraaid nog aan toe, was ik die twee heerlijke schatten helemaal vergeten!JolandaOudshoorn schreef:Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochtersjvdg schreef:Hééé?Katharina van Bora schreef:Henriët en Jean, Van harte gefeliciteerd met jullie prinses!
Vreemd eigenlijk dat haar ouders geen koning en/of koningin zijn.![]()
![]()
Ze hebben me zelfs nog bezocht in het ziekenhuis.
Schande over mij.
Kun je me dit nog vergeven Jo?
Hoe kan ik dit nog goed maken?
De enige verontschuldiging die ik kan aanvoeren is, dat ze niet jarig zijn.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik ken er ook twee, en die zijn mijn dochters...JolandaOudshoorn schreef: Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
mmm dat wordt een hele moeilijke jvdg, je hebt ze diep gekrenkt...jvdg schreef:Verdraaid nog aan toe, was ik die twee heerlijke schatten helemaal vergeten!JolandaOudshoorn schreef:Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochtersjvdg schreef:Hééé?Katharina van Bora schreef:Henriët en Jean, Van harte gefeliciteerd met jullie prinses!
Vreemd eigenlijk dat haar ouders geen koning en/of koningin zijn.![]()
![]()
Schande over mij.
Maar wellicht kan je de pijn verzachten met een bezoekje op de verjaardag van de jongste prinses, volgende week woensdag

- MarthaMartha
slimmerik!JolandaOudshoorn schreef:mmm dat wordt een hele moeilijke jvdg, je hebt ze diep gekrenkt...jvdg schreef:Verdraaid nog aan toe, was ik die twee heerlijke schatten helemaal vergeten!JolandaOudshoorn schreef: Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()
Schande over mij.
Maar wellicht kan je de pijn verzachten met een bezoekje op de verjaardag van de jongste prinses, volgende week woensdag
Als dit werkt verzin ik die week erna op woensdag een prinsesje....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Ho, wacht even... toevallig is ze ECHT volgende week woensdag, de 23e jarig. Ze wordt dan wel 2 jaar, maar dat doet niets af van het feit dat het werkelijk waar is. En als je het niet geloofd.... nou dan kom je toch zelf even langs een gebakje smullenMarthaMartha schreef:slimmerik!JolandaOudshoorn schreef: mmm dat wordt een hele moeilijke jvdg, je hebt ze diep gekrenkt...

Verdraaid nog aan toe, was ik die twee heerlijke schatten helemaal vergeten!JolandaOudshoorn schreef:Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()
Schande over mij.
De enige verontschuldiging die ik kan aanvoeren is, dat ze niet jarig zijn.[/quote]
mmm dat wordt een hele moeilijke jvdg, je hebt ze diep gekrenkt...

Daar heb ik wel heel veel zin in, maar verzachten van pijn: ik wil het helemaal goed maken.......
We hebben trouwens ook nog een goede doelen actie af te wikkelen.
Maar ik durf nog nix toe te zeggen, mijn dierbaarste is die dinsdag jarig.
Kan het ook onaangekondigd?
Is een kerstmannenpak verplicht?
-weerman Piet Paulusma(53)
-Minister Hirsch Ballin(59)
-dammer Ton Sijbrands(60)
-Minister Hirsch Ballin(59)
-dammer Ton Sijbrands(60)
- MarthaMartha
dat is dan toch weer aardig van je!JolandaOudshoorn schreef:Ho, wacht even... toevallig is ze ECHT volgende week woensdag, de 23e jarig. Ze wordt dan wel 2 jaar, maar dat doet niets af van het feit dat het werkelijk waar is. En als je het niet geloofd.... nou dan kom je toch zelf even langs een gebakje smullenMarthaMartha schreef:slimmerik!JolandaOudshoorn schreef: mmm dat wordt een hele moeilijke jvdg, je hebt ze diep gekrenkt...
Als dit werkt verzin ik die week erna op woensdag een prinsesje....en vooruit, demo mag meekomen als extra getuige van dit heugelijk feit

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Als jij mijn (2) vliegtickets betaald en de hotelkosten vergoed, kom ik ze bezoeken en feliciteren.Bert Mulder schreef:Ik ken er ook twee, en die zijn mijn dochters...JolandaOudshoorn schreef: Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()
Stuur me maar een verlanglijstje.
Ik budgetteer zo'n CAN$ 5.00 per prinses, dus hou daar rekening mee.

- Bert Mulder
- Contacteer:
zal er rekening mee houden....jvdg schreef:Als jij mijn (2) vliegtickets betaald en de hotelkosten vergoed, kom ik ze bezoeken en feliciteren.Bert Mulder schreef:Ik ken er ook twee, en die zijn mijn dochters...JolandaOudshoorn schreef: Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
MarthaMartha schreef:slimmerik!JolandaOudshoorn schreef:mmm dat wordt een hele moeilijke jvdg, je hebt ze diep gekrenkt...jvdg schreef:Verdraaid nog aan toe, was ik die twee heerlijke schatten helemaal vergeten!JolandaOudshoorn schreef: Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()
Schande over mij.
Demo, sorry hoor:

- Oude-Waarheid
Alleen maar vliegtickets en hotelkosten geen zakgeldjvdg schreef:Als jij mijn (2) vliegtickets betaald en de hotelkosten vergoed, kom ik ze bezoeken en feliciteren.Bert Mulder schreef:Ik ken er ook twee, en die zijn mijn dochters...JolandaOudshoorn schreef: Ik ken er twee en dat zijn toevallig MIJN dochters![]()
![]()