Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
en hij ziet er zo mooi uit in pak 

- MarthaMartha
hij ziet er altijd mooi uithelma schreef:en hij ziet er zo mooi uit in pak

Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 15 dec 2009, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gaaf Marnix, wij 26 maart d.v.!Marnix schreef: 16 april d.v.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
Super Daphne!Daphne schreef:Gaaf Marnix, wij 26 maart d.v.!Marnix schreef: 16 april d.v.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ook gaafDaphne schreef:Gaaf Marnix, wij 26 maart d.v.!Marnix schreef: 16 april d.v.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-
Slijmerd wat moet je geregeld krijgen?helma schreef:en hij ziet er zo mooi uit in pak
Daarnaast vind ik het eigenlijk zeer ongepast om in mijn werkkleding op verjaardagsvisite te gaan

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
Wat een feestgedruis volgend jaar!!! Arnhem is wel wat ver, maar Gouda/Groot Ammers moet wel te doen zijn!!Daphne schreef:Gaaf Marnix, wij 26 maart d.v.!Marnix schreef: 16 april d.v.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hehe 
Altijd leuk om te zien wat Nederlanders al "ver" noemen... terwijl alles in Nederland dichtbij is.
Maar aangezien ik nog nooit op een meeting ben geweest kan ik er moeilijk problemen mee hebben dat je niet komt 

Vrouwen vinden mannen in pak altijd leuk
Daar ben ik ook al wel achter 
(en dat terwijl ik sinds 2 dagen mijn eerste pak heb (niet het trouwpak, die hangt nog in de winkel... maar ik heb er ook maar een gewoon pak bij gekocht))

Altijd leuk om te zien wat Nederlanders al "ver" noemen... terwijl alles in Nederland dichtbij is.

Democritus schreef:Slijmerd wat moet je geregeld krijgen?helma schreef:en hij ziet er zo mooi uit in pak
Daarnaast vind ik het eigenlijk zeer ongepast om in mijn werkkleding op verjaardagsvisite te gaan![]()

Vrouwen vinden mannen in pak altijd leuk

(en dat terwijl ik sinds 2 dagen mijn eerste pak heb (niet het trouwpak, die hangt nog in de winkel... maar ik heb er ook maar een gewoon pak bij gekocht))

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Democritus schreef:Slijmerd wat moet je geregeld krijgen?helma schreef:en hij ziet er zo mooi uit in pak
Daarnaast vind ik het eigenlijk zeer ongepast om in mijn werkkleding op verjaardagsvisite te gaan![]()
je moet nog veel leren.
na zo'n geweldig compliment zeg je: Dank je Helma.
een kamer die er pico uitziet
vanmorgen kwam onverwachts iemand mij helpen. Echt grondig is alles schoongemaakt. Alles van zijn plek gehaald enzo
Echt héérlijk!!!

vanmorgen kwam onverwachts iemand mij helpen. Echt grondig is alles schoongemaakt. Alles van zijn plek gehaald enzo
Echt héérlijk!!!
-
Yeah right..... ik weet dat jij nogal invloed hebt op een niet nader te noemen persoon.helma schreef:Democritus schreef:Slijmerd wat moet je geregeld krijgen?helma schreef:en hij ziet er zo mooi uit in pak
je moet nog veel leren.
na zo'n geweldig compliment zeg je: Dank je Helma.
Indien jullie dan gaan samenspannen dan wordt er teveel oneigenlijke druk uitgeoefend.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Een neusspray
+
een antibioticakuur (kuur afmaken)
Felle zon en UV-lamp vermijden staat erop...
En verder staan er (help!) een hele reeks heel enge
bijwerkingen in de bijsluiter...
+
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Boven die bijwerkingen staat: zelden, zeer zelden, bij sommigen enz.-DIA- schreef:Een neusspray
+
Een kuur moet je altijd afmaken.
En een UV-lamp, ach je komt er een beetje gevlekt onder vandaan en de kuur werkt wat minder.
Voor de rest:
Beterschap!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Als wij als forum er niet geweest waren, had je natuurlijk nooit je prins ontmoet.MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!jvdg schreef:En jij MM?MarthaMartha schreef:Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.
De jurk valt iig. al onder werk in uitvoering, dus........
Voor wat hoort wat......Ik zal de adressen van alle mods pb'en....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Super!! mijn kamer is alweer een puinhoop, nadat hetgisteren was opgeruimd en schoongemaakthelma schreef:een kamer die er pico uitziet![]()
Echt héérlijk!!!

Ik weet, mijn Verlosser leeft