Dan ben jij een grens- c.q. twijfelgeval.Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.

Dan ben jij een grens- c.q. twijfelgeval.Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.
Klopt!jvdg schreef:Dan ben jij een grens- c.q. twijfelgeval.Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.
Daar mag je blij mee zijn, wat mij betreft, maar wie is er wel in te passen in een hokje?Luther schreef:Klopt!jvdg schreef:Dan ben jij een grens- c.q. twijfelgeval.Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.
Ik ben altijd weer blij als vastgesteld wordt, dat ik in geen enkel hokje in te delen ben.
Toch zijn er ook best veel standaardmensen. (Unieke standaardmensen, ok, maar toch....jvdg schreef:Daar mag je blij mee zijn, wat mij betreft, maar wie is er wel in te passen in een hokje?Luther schreef:Klopt!jvdg schreef:Dan ben jij een grens- c.q. twijfelgeval.Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.
Ik ben altijd weer blij als vastgesteld wordt, dat ik in geen enkel hokje in te delen ben.
Ik ken niemand als zodanig.
Elk mens is uniek, zelfs jij.
Ben het niet met je eens, maar ik heb nu geen zin om daarop voort te borduren.Luther schreef:Toch zijn er ook best veel standaardmensen. (Unieke standaardmensen, ok, maar toch....)
Jammer dat je niet van borduren houdt.jvdg schreef:Ben het niet met je eens, maar ik heb nu geen zin om daarop voort te borduren.Luther schreef:Toch zijn er ook best veel standaardmensen. (Unieke standaardmensen, ok, maar toch....)
In alles nog wel... Dan liepen ze bij jullie wel wat achter...Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.
't Is vrij uniek als mannen borduren.Luther schreef:Jammer dat je niet van borduren houdt.jvdg schreef:Ben het niet met je eens, maar ik heb nu geen zin om daarop voort te borduren.Luther schreef:Toch zijn er ook best veel standaardmensen. (Unieke standaardmensen, ok, maar toch....)
Wij hadden geen TV, en hebben er nog steeds geen.Marco schreef:In alles nog wel... Dan liepen ze bij jullie wel wat achter...Luther schreef:Ik ben van net na 1978 en ik herken me geheell in alles wat over voor 1978 geschreven werd.
Begon de televisiezender pas om 18.00 uur?
priscilla schreef:Nou, nou wat een ouwe taartengedoe.
Laat ik nou van voor 1978 zijn, maar zoveel is er ook weer niet veranderd.
Huh, heb jij een tijdje in quarantaine gezeten?priscilla schreef:Nou, nou wat een ouwe taartengedoe.
Welnee, toen trok je ook al geld uit de muur, stuurde je berichtjes naar iemand aan de andere kant van de wereld die binnen een minuut al antwoordde, enzovoort.priscilla schreef:Nou, nou wat een ouwe taartengedoe.