Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Werken en al bijna weer naar huis toe.
Beetje onder indruk en down.
Vanavond kerstpakket maken voor vriend in Australie.
Beetje onder indruk en down.
Vanavond kerstpakket maken voor vriend in Australie.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
't Lijkt al net echt zo! Vadertje en moedertje spelen...MarthaMartha schreef:vanmorgen in huis rommelen, vanmiddag met 2 kids (en demo natuurlijk) naar de dierentuin geweest, daarna pannenkoeken/poffertjes gegeten, nu liggen de kids op bed en hebben we mooi nog een hele avond....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
tja... dat heb je als singles pleeggezin gaan spelenvlinder schreef:'t Lijkt al net echt zo! Vadertje en moedertje spelen...MarthaMartha schreef:vanmorgen in huis rommelen, vanmiddag met 2 kids (en demo natuurlijk) naar de dierentuin geweest, daarna pannenkoeken/poffertjes gegeten, nu liggen de kids op bed en hebben we mooi nog een hele avond....

Maar het is wel grappig ja.... hi... ook daarin elkaar leren kennen!
Hij doet het super!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tja,.....voor het huwelijk overdrijven ze schromelijk.MarthaMartha schreef:tja... dat heb je als singles pleeggezin gaan spelenvlinder schreef:'t Lijkt al net echt zo! Vadertje en moedertje spelen...MarthaMartha schreef:vanmorgen in huis rommelen, vanmiddag met 2 kids (en demo natuurlijk) naar de dierentuin geweest, daarna pannenkoeken/poffertjes gegeten, nu liggen de kids op bed en hebben we mooi nog een hele avond....![]()
Hij doet het super!

Sneeuw geruimd.. alle gebouwen zijn weer bereikbaar via een pad...en nu KOFFIE
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Tis maar wat je 'single' noemt...MarthaMartha schreef:tja... dat heb je als singles pleeggezin gaan spelenvlinder schreef:'t Lijkt al net echt zo! Vadertje en moedertje spelen...MarthaMartha schreef:vanmorgen in huis rommelen, vanmiddag met 2 kids (en demo natuurlijk) naar de dierentuin geweest, daarna pannenkoeken/poffertjes gegeten, nu liggen de kids op bed en hebben we mooi nog een hele avond....![]()
Hij doet het super!
Hoe dik pak sneeuw ligt er?Margriet schreef:Sneeuw geruimd.. alle gebouwen zijn weer bereikbaar via een pad...en nu KOFFIE
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik schat dat er vannacht een centimeter of 10 bij is gekomen, de halve meter had ik gister al geschept...
maar het sneeuwt nog steeds.Een van de gemeenteleden belde en zei dat hij op zoek ging naar iemand die onze oprijlaan wil uitploegen...Dat is een halve mijl...Daar begin ik dus niet aan!
maar het sneeuwt nog steeds.Een van de gemeenteleden belde en zei dat hij op zoek ging naar iemand die onze oprijlaan wil uitploegen...Dat is een halve mijl...Daar begin ik dus niet aan!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Sjonge! Dat lijkt me toch wat minder prettig. Of zijn jullie eraan gewend?Margriet schreef:Ik schat dat er vannacht een centimeter of 10 bij is gekomen, de halve meter had ik gister al geschept...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
psalmen beluisteren
Dat merken wewim schreef:psalmen beluisteren

Ja hoor,dat hoort erbij!! Wij spelen graag met sneeuw en snowshoeing is mijn lievelingssport!!!Luther schreef:Sjonge! Dat lijkt me toch wat minder prettig. Of zijn jullie eraan gewend?Margriet schreef:Ik schat dat er vannacht een centimeter of 10 bij is gekomen, de halve meter had ik gister al geschept...
Wat is snowshoeing??Margriet schreef:Ja hoor,dat hoort erbij!! Wij spelen graag met sneeuw en snowshoeing is mijn lievelingssport!!!Luther schreef:Sjonge! Dat lijkt me toch wat minder prettig. Of zijn jullie eraan gewend?Margriet schreef:Ik schat dat er vannacht een centimeter of 10 bij is gekomen, de halve meter had ik gister al geschept...
O, door de sneeuw stappen met snowshoes, net van die tennisrackets, aan je voeten .De eerste dagen heb ik spierpijn,maar dat is gauw over en dan is het genieten geblazen!!Wij hebben best een aardig stuk eigen bos , dat is heerlijk!! Ook worden er in de State parks tochten uitgezet.
Oh, nooit van gehoord. Lijkt me leuk!Margriet schreef:O, door de sneeuw stappen met snowshoes, net van die tennisrackets, aan je voeten .De eerste dagen heb ik spierpijn,maar dat is gauw over en dan is het genieten geblazen!!Wij hebben best een aardig stuk eigen bos , dat is heerlijk!! Ook worden er in de State parks tochten uitgezet.