Die van jou ook al, Bert?Bert Mulder schreef:Tja, je kent onze dochter niet...-DIA- schreef:Sommige mensen weten denken ook BLOND met DOM te kunnen associëren... Ik begrijp dat gewoon niet...
Roodharigen gevoelig voor pijn.
Re: Roodharigen gevoelig voor pijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
parsifal schreef:Laat me raden: Je bent blond?-DIA- schreef:Sommige mensen weten denken ook BLOND met DOM te kunnen associëren... Ik begrijp dat gewoon niet...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Bert Mulder
- Contacteer:
fluitje schreef:Die van jou ook al, Bert?Bert Mulder schreef:Tja, je kent onze dochter niet...-DIA- schreef:Sommige mensen weten denken ook BLOND met DOM te kunnen associëren... Ik begrijp dat gewoon niet...

het is niet dat ze niet intelligent is...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Maar.....Bert Mulder schreef:fluitje schreef:Die van jou ook al, Bert?Bert Mulder schreef:Tja, je kent onze dochter niet...-DIA- schreef:Sommige mensen weten denken ook BLOND met DOM te kunnen associëren... Ik begrijp dat gewoon niet...![]()
het is niet dat ze niet intelligent is...
- Bert Mulder
- Contacteer:
Tja Jan, dat is niet uit te leggen, je moet het meemaken...jvdg schreef:
Maar.....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Maak er maar een cryptogram van.Bert Mulder schreef:Tja Jan, dat is niet uit te leggen, je moet het meemaken...jvdg schreef:
Maar.....

Als jullie blond zeggen over wat voor soort blond hebben jullie het dan
Witblond (in beginsel vooral voorkomende in het hoogste noorden en ook nu nog met name in Scandinavische landen);
Halfblond (in beginsel in de minder noordelijke regionen van de gematigd klimaatzone, waar het klimaat al iets zonniger is, deze variant wordt ook wel peper-en-zout-blond genoemd);
Goudblond;
Oranjeblond (veelal in strijd met de werkelijkheid rood, of rossig genoemd);
Donkerblond (gaat soms samen met blauwogigheid).

Witblond (in beginsel vooral voorkomende in het hoogste noorden en ook nu nog met name in Scandinavische landen);
Halfblond (in beginsel in de minder noordelijke regionen van de gematigd klimaatzone, waar het klimaat al iets zonniger is, deze variant wordt ook wel peper-en-zout-blond genoemd);
Goudblond;
Oranjeblond (veelal in strijd met de werkelijkheid rood, of rossig genoemd);
Donkerblond (gaat soms samen met blauwogigheid).
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Je vergeet er nog één:
Asblond (gaat meestal samen met het verstrijken van de jaren)
Asblond (gaat meestal samen met het verstrijken van de jaren)
Klopt misschien wel. Ik doe ook liever verdoving bij de tandarts als niet. Zou best wel wat in kunnen zitten, ben benieuwd verder...
Ik ook, maar ik ben niet rood.Gijs83 schreef:Klopt misschien wel. Ik doe ook liever verdoving bij de tandarts als niet. Zou best wel wat in kunnen zitten, ben benieuwd verder...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
sorry k ben twee dagen weg geweest en lees nu dit topic.vlinder schreef:Lassie heeft ook heel mooi rood haar. Herken jij dit?
Niet alle roodharigen verbranden, dat klopt. Maar dit heeft niet echt iets met je rode haren te maken. Dit heeft te maken met je pigment en je huidtype. Want er zijn ook mensen met blond/bruin haar die vebranden.
Persoonlijk vermijd ik toch liever de zon (ten eerste kan ik er niet tegen en ten tweede verbrand ik enorm snel).
Over pijn gesproken, ik heb opzich best een hoge pijngrens. En kan gerust ook zonder verdoving een gaatje laten vullen en is het ook wel uit te houden. Maar nu vraag ik toch wel verdoving (want het kost toch wel de enige energie (na die tijd) als ik geen verdoving heb, je vekrampt je en dat gaat ook pijn doen).
Wat ik van vroeger wel weet als kind zijnde dat ik vrij veel pijn heb gehad (oorpijn, buikpijn en hoofdpijn) dat m'n moeder dacht dat ik me aanstelde. Maar dat zal ook vast wel te maken hebben dat je als kind het niet goed kan relatieveren en je als volwassenen er beter op in kan spelen (want als ik nu hoofdpijn zal hebben dan weet ik dat ik te weinig drink, om maar met een voorbeeld te komen).
Dat ik fel ben komt denk ik zeker wel door m'n rode haren, misschien komt dit ook wel doordat ik veel gepest ben en me niet zomaar op me op de kop liet zitten (terug vechten zeg maar (niet figuurlijk uiteraard).
Verder kan ik je niet uitleggen hoe het zit qua operatie etc.. want daar heb ik (gelukkig) geen ervaringen mee.
Nog 1 ding: niet elke roodharige is het zelfde.

Hendrikus is ook roder dan ik dacht..... 

-
Je hebt letterlijk teruggevochten?Lassie schreef:
Dat ik fel ben komt denk ik zeker wel door m'n rode haren, misschien komt dit ook wel doordat ik veel gepest ben en me niet zomaar op me op de kop liet zitten (terug vechten zeg maar (niet figuurlijk uiteraard).
dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt..Genade door recht schreef:Je hebt letterlijk teruggevochten?Lassie schreef:

Nooit geweten dat dat zo zou zijn. Ik heb geen roodharige in de familie, (wel hoogblond) dan sta je er helemaal niet bij stil. Zouden hoogblonde mensen er ook last van kunnen hebben? Het lijkt mij dat die net als roodharigen ook een kwetsbare huid hebben (verbranden in de zon bijv.)
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)