Dat is waar, maar niet één supermarkt kan tippen aan het marktaandeel van AH.refo schreef:De klanten van AH vormen nog steeds een minderheid van het supermarktpubliek.
Of zou een combinatie Jumbo/Schuitema een verassingsaanval in petto hebben?
Dat is waar, maar niet één supermarkt kan tippen aan het marktaandeel van AH.refo schreef:De klanten van AH vormen nog steeds een minderheid van het supermarktpubliek.
Ja dat kan, maar in de Superunie bevinden zich heel wat op zich zelf losstaanderefo schreef:Geen idee. De Superunie had vorig jaar ongeveer een evengroot marktaandeel als AH.
Deze postbode hoeft vanwege zijn werk ook niet naar de sportschoolELEKTRISCHE FIETS
Sinds kort heb ik een nieuwe baan, waarvoor ik in de regio veel korte afstanden moet afleggen, in totaal ongeveer 30 kilometer per werkdag, woon-werkverkeer niet meegerekend. Niet geschikt dus om te fietsen; daar zou ik te veel tijd mee kwijt zijn.
Met een elektrische fiets rijd ik nu al mijn ritten. Ik ben snel en sta nooit in de file, omdat je wel moet fietsen(anders werkt het motortje niet) blijf ik fit en warm. Dat scheelt tijd en geld die ik anders aan de sportschool zou moeten besteden. De ideale oplossing om het milieu te sparen.
O. Een elektrische fiets heeft doorgaans een kruissnelheid van rond de 20 - 25 km/h (en da's optimistisch). Een getrainde fietser op een geschikte fiets haalt meer (rijd zelf meestal 30+). Met een elektrische fiets zou ik meer tijd kwijt zijn. Kan me voorstellen dat voor postbode-werk dit anders ligt, maar niet voor mij (fiets een paar keer per week Waddinxveen - Den Haag vv, enkele reis = 26 km).Gijs83 schreef:Vandaag een ledentip van W.E.Snabilie uit Houten:
Deze postbode hoeft vanwege zijn werk ook niet naar de sportschoolELEKTRISCHE FIETS
Sinds kort heb ik een nieuwe baan, waarvoor ik in de regio veel korte afstanden moet afleggen, in totaal ongeveer 30 kilometer per werkdag, woon-werkverkeer niet meegerekend. Niet geschikt dus om te fietsen; daar zou ik te veel tijd mee kwijt zijn.
Met een elektrische fiets rijd ik nu al mijn ritten. Ik ben snel en sta nooit in de file, omdat je wel moet fietsen(anders werkt het motortje niet) blijf ik fit en warm. Dat scheelt tijd en geld die ik anders aan de sportschool zou moeten besteden. De ideale oplossing om het milieu te sparen.
Tja, dat is voor de jonge getrainde benen, voor die mensen is het natuurlijk ook niet aan te raden een elektrische fiets te kopen!Marco schreef:O. Een elektrische fiets heeft doorgaans een kruissnelheid van rond de 20 - 25 km/h (en da's optimistisch). Een getrainde fietser op een geschikte fiets haalt meer (rijd zelf meestal 30+). Met een elektrische fiets zou ik meer tijd kwijt zijn. Kan me voorstellen dat voor postbode-werk dit anders ligt, maar niet voor mij (fiets een paar keer per week Waddinxveen - Den Haag vv, enkele reis = 26 km).Gijs83 schreef:Vandaag een ledentip van W.E.Snabilie uit Houten:
DIEN EEN MILIEUKLACHT IN
Heeft u een milieuklacht, maar weet u niet bij welke instantie u die in moet dienen? Ga dan naar www.milieuklachten.nl dit is een onafhankelijk internetplatform waar burgers kosteloos alle soorten milieuklachten kunnen melden. Het platform handelt uw klacht niet zelf af maar zorgt ervoor dat hij doorgestuurd wordt naar de juiste overheden of instanties.
Ik heb gisteren al en enorm kerstpakket gehad!Bert Mulder schreef:
Moet je er misschien toch eens met je baas over hebben, al de (gratis) advertenties die je op RF plaatst...
Misschien zit er een bonus in, of iets...
Misschien een extra stukje chocolade in je kerstpakket...
bron: Stichting Natuur en MilieuWist je dat 55% van de zakenmensen aangeeft dat zakenreizen vaak onnodig zijn?
Echt zakenmensen he! enne... teveel eten en drinken zal ook niet goed zijn voor het milieu. Tja en als het niet nodig is...Oosterling schreef:Het is een geaccepteerd excuus om vergaderingen waar je geen zin in hebt te vermijden. Daarnaast is het natuurlijk ook nog eens een leuk uitstapje met goed eten en drinken.Gijs83 schreef:Wat beweegt ze dan
Verder denk ik dat je vaak pas achteraf kunt zeggen dat een zakenreis onnodig was, meestal met als oorzaak dat men met te hoog gespannen zakelijke verwachtingen op reis is gegaan.
Wist u dat een dichtgevroren vriezer 10% meer stroom verbruikt dan een schone vriezer? Kijk vandaag eens hoe uw vriezer er uit ziet. Het is zonde als uw vriezer veel energie stopt in het koelen van 1 homp ijs.
Als u de vriezer ontdooit kunt u hem het beste 12 uur of langer uitzetten.
Ik denk dat ik het vriesvak van de koelkast ook eens moet schoonmaken.Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Wist u dat een dichtgevroren vriezer 10% meer stroom verbruikt dan een schone vriezer? Kijk vandaag eens hoe uw vriezer er uit ziet. Het is zonde als uw vriezer veel energie stopt in het koelen van 1 homp ijs.
Als u de vriezer ontdooit kunt u hem het beste 12 uur of langer uitzetten.
Ik heb me aangewend om het voor de zomervakantie te doen. De tijd dat wij dan op vakantie zijn is de vriezer ook uit. Gaat al een aantal jaren goed.hmprff schreef:mijn ouders zeggen al 5 jaar dat ze de vriezer is leeg willen maken en ontdooien
het komt er alleen nooit van, omdat er steeds weer nieuwe dingen in de vriezer gedaan worden.