Hoe is je stemming op dit moment?
- JolandaOudshoorn
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vier je sinterklaas vanavond?JolandaOudshoorn schreef:zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)

BJD schreef:vier je sinterklaas vanavond?JolandaOudshoorn schreef:zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)"vol verwachting klopt ons hart"
'k heb het maar even voor je gekopieërdJolanda schreef: nog even.... en dan is de hele happening voorbij. Strak schema: om 16.45 eten (zo vroeg heb ik dat nog nooit gedaan) om 17.15 naar het stoplicht om alles te checken en klaar te zetten, incl. alle hooibalen op het grote plein. Om 18.00 naar huis en de kinderen klaar maken voor de lampionnenoptocht, om 18.15 op de startplaats staan, nog wat dingen uitdelen, mensen instrueren en genieten, om 18.45 weer bij het stoplicht zijn, omkleden, schminken en naar de schaapjes toe en dan hopen rond 19.15 de kinderen op het plein aan te komen, waar ik het kerstverhaal zal vertellen.
En als alles voorbij is en achter de rug is, neem ik een heerlijk, lang en warm bad!!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dank je..albion schreef:BJD schreef:vier je sinterklaas vanavond?JolandaOudshoorn schreef:zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)"vol verwachting klopt ons hart"
'k heb het maar even voor je gekopieërdJolanda schreef: nog even.... en dan is de hele happening voorbij. Strak schema: om 16.45 eten (zo vroeg heb ik dat nog nooit gedaan) om 17.15 naar het stoplicht om alles te checken en klaar te zetten, incl. alle hooibalen op het grote plein. Om 18.00 naar huis en de kinderen klaar maken voor de lampionnenoptocht, om 18.15 op de startplaats staan, nog wat dingen uitdelen, mensen instrueren en genieten, om 18.45 weer bij het stoplicht zijn, omkleden, schminken en naar de schaapjes toe en dan hopen rond 19.15 de kinderen op het plein aan te komen, waar ik het kerstverhaal zal vertellen.
En als alles voorbij is en achter de rug is, neem ik een heerlijk, lang en warm bad!!

- JolandaOudshoorn
De spanning loopt wel erg hoog op, straks lukt het me niet om iets uit mijn mond te krijgenJolandaOudshoorn schreef:zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)
JolandaOudshoorn schreef:De spanning loopt wel erg hoog op, straks lukt het me niet om iets uit mijn mond te krijgenJolandaOudshoorn schreef:zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)
sterkte, t komt vast goed!!!

- JolandaOudshoorn
Het ging geweldig!!!!!! God zij alle eer!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:De spanning loopt wel erg hoog op, straks lukt het me niet om iets uit mijn mond te krijgenJolandaOudshoorn schreef:zenuwachtig en gespannen (maar ook wel op een plezierige en verwachtingsvolle manier)
sterkte, t komt vast goed!!!
Fijn!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vrienden zijn geweldig!Daphne schreef:![]()
Ichtus schreef:VERTEL!!!!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Not amused. Topic over de psalmen op slot omdat het toch wéér off-topic ging. 

wrang
bitter
zuur
verdrietig
bitter
zuur
verdrietig
sjonge..Jo-Ann schreef:wrang
bitter
zuur
verdrietig
STERKTE!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
opgewekt, vrolijk....dankbaar
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60