kerel, je bent uniek!Kislev schreef:Mijn achternaam 39 x in heel het land. Ben de enige in mn woonplaats. Sterker nog, de enige in de provincie waar ik woon.
Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
~~Soli Deo Gloria~~
Tsja, en met mijn voornaam in combinatie met die achternaam ben ik de enige in de wereldHendrikus schreef:kerel, je bent uniek!Kislev schreef:Mijn achternaam 39 x in heel het land. Ben de enige in mn woonplaats. Sterker nog, de enige in de provincie waar ik woon.
568
grappig hoor

grappig hoor
Enfin, dankzij deze website komen we steeds meer achter de identiteit/naam van onze forummers. 

Hetgeen juist niet de bedoeling is van velen hier, mezelf incluis.jvdg schreef:Enfin, dankzij deze website komen we steeds meer achter de identiteit/naam van onze forummers.
Wat heb je te verbergen dan?Mister schreef:Hetgeen juist niet de bedoeling is van velen hier, mezelf incluis.jvdg schreef:Enfin, dankzij deze website komen we steeds meer achter de identiteit/naam van onze forummers.
Is jouw openbare leven ongelijk aan je forumidentiteit?
Mijn topografie is hierdoor weer op 'niveau'
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik kom op een spellensite.
combinatie voornaam + achternaam: 3 in Fryslân, alleen de achternaam al heel wat meer....
in m'n met kranten dichtgeplakt einde van de wereld ben ik de enige die behept is met zo'n achternaam, en voorzover ik heb kunnen navorsen ook de enige met een gelijke voornaam.
veel meer voorkomend is renze.
hoeveel nederlanders er zijn met dezelfde achternaam is mij onbekend..........'t zal me ook wórst zijn....

in m'n met kranten dichtgeplakt einde van de wereld ben ik de enige die behept is met zo'n achternaam, en voorzover ik heb kunnen navorsen ook de enige met een gelijke voornaam.
veel meer voorkomend is renze.
hoeveel nederlanders er zijn met dezelfde achternaam is mij onbekend..........'t zal me ook wórst zijn....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
						Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hm ja, die topgrafie is wel weer goed. 67% op Zuid-Amerika en 50% op Afrika. Nog best lastig.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
Moet je Japan eens proberen (de provincies)Marnix schreef:Hm ja, die topgrafie is wel weer goed. 67% op Zuid-Amerika en 50% op Afrika. Nog best lastig.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
						- MarthaMartha

61 % op de landen van Europa......  
  tijd om iets aan mijn topo te gaan doen
35 % op de landen van Afrika..... nóg erger...

35 % op de landen van Afrika..... nóg erger...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hmm... hier is het nog wel wat minder ver weggezakt. 
Europa: 92%
Hoofdsteden van Europa: 96%
Landen in Azie: 62%
Nog lastiger: Staten in Amerika

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
						- MarthaMartha

ik wist niet eens dat er zoveel landen bij Europa horen......Marnix schreef:Hmm... hier is het nog wel wat minder ver weggezakt.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!