Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
enorm abnormaal niet te geloven zo lang in de file staan. Normaal ben ik 's morgens binnen 20 minuten op mijn werk, nu dus in 75 minuten. Ruim een uur gedaan over de eerste vijf kilometer. Overigens tot grote vreugde van mijn leerlingen.
Daarna nog links en rechts wat lesgegeven, opnieuw in de file gestaan, geboodschapt, kadootje voor ma gekocht, rijbewijs verlengd. Nu nog bedenken hoe ik de rest van de dag nuttig ga besteden.
Daarna nog links en rechts wat lesgegeven, opnieuw in de file gestaan, geboodschapt, kadootje voor ma gekocht, rijbewijs verlengd. Nu nog bedenken hoe ik de rest van de dag nuttig ga besteden.
- MarthaMartha
gesnotterd, gestoomd en gehoest.
tussendoor de preek van zondagmorgen ingehaald en mijn boekenkast uitgezocht.
heb al 5 meter boeken die weg kunnen ......
zal zo meteen een paar dingen bij aangeboden zetten die misschien hier wel interessant zijn.
oh ja, en kerstkaarten geschreven....
tussendoor de preek van zondagmorgen ingehaald en mijn boekenkast uitgezocht.
heb al 5 meter boeken die weg kunnen ......
zal zo meteen een paar dingen bij aangeboden zetten die misschien hier wel interessant zijn.
oh ja, en kerstkaarten geschreven....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag stage gelopen in Zwolle. Vanavond even een bezoekje doen en dan computteren
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
'k ben ziek, duizelig, rillerig (dan koud, dan warm) en heel erg moe.
'k Vul m'n dag met slapen - rf - slapen - lezen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik heb daar ook een weinig van, maar ik mag nog niet klagen, daar anderenalbion schreef:'k ben ziek, duizelig, rillerig (dan koud, dan warm) en heel erg moe.
met hoge koortsen bevangen zijnde op hun leger terneder liggen...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
-DIA- schreef:Ik heb daar ook een weinig van, maar ik mag nog niet klagen, daar anderenalbion schreef:'k ben ziek, duizelig, rillerig (dan koud, dan warm) en heel erg moe.
met hoge koortsen bevangen zijnde op hun leger terneder liggen...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Naar sanadome...overdag lekker dobberen en misschien wel een behandelingetje of een saunaatje. Lekker eten en morgen weer lekker dobberen en s'middags een gezichtsbehandeling (hmmm heb er nu al zin in) en dan s'avonds weer naar huis.
- JolandaOudshoorn
vanmorgen vrouwenkring, vanmiddag naar mijn ouders en de tasjes voor het kinderclubkerstfeest klaarmaken. Verder oefenen met het verhaal, de puntjes op de I zetten mbt de organisatie van het kerstfeest, oefenen met de gitaar voor de begeleiding van het kerstfeest van de school, enveloppen schrijven voor de uitnodingingen voor het kerstfeest van de zondagschool.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
het mag weer een béétje beter zijn dan de afgelopen rampdagen met de ademhaling, dus ik neem het er even van deze middag: even naar Anjum, wat boodschappen doen.
verder nog heel weinig.........komt wel weer (hoop ik)
verder nog heel weinig.........komt wel weer (hoop ik)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing(de laatste dit kalenderjaar) van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak.
Mijn tussenbeoordeling schrjiven (die heb ik morgen), nog wat kleine wijzigingen aanbrengen in de uitgewerkte ziektebeelden. (heb vorige week 4 uur op de OK gestaan om mee te kijken met een aorta ilicale broekprothese ofwel een versteviging op de aorta aanbrengen die doorloopt tot in de liezen). Was erg leuk en interresant om te zien.
Vandaag heerlijk een dagje vrij!
Vanavond een Bijbelstudie in de kerk.
Morgen weer werken.
Vandaag heerlijk een dagje vrij!
Vanavond een Bijbelstudie in de kerk.
Morgen weer werken.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vanmorgen hard gewerkt
preek geluisterd van Ds Simons over de wederkomst (tip Gian)
vanmiddag verder in het huishouden
vanavond ouderavond VLC Amersfoort
preek geluisterd van Ds Simons over de wederkomst (tip Gian)
vanmiddag verder in het huishouden
vanavond ouderavond VLC Amersfoort
Vroeg klaar, vanavond naar kring!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vandaag in Zwolle geweest op stageplek.
Ben nu daar (en thuis) bezig om een cafe in 3D te modelleren.
Vanavond doe ik gewoon niet veel. Lekker even RF en andere dingetjes.
Misschien even voetbal kijken.
Ben nu daar (en thuis) bezig om een cafe in 3D te modelleren.
Vanavond doe ik gewoon niet veel. Lekker even RF en andere dingetjes.
Misschien even voetbal kijken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een Power Point in elkaar zetten. Maar het lukt niet zo. Ik had een titelpagina met alleen onderaan een streep. Op de rest van de dia's alleen een streep bijna bovenaan de dia. Maar ineens zit die streep ook op de titelpagina. En dat was niet de bedoeling. Nu weet ik niet hoe die er gekomen is en al helemaal niet hoe ik die weg moet halen 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!