super super super, hier ben jij helemaal geknipt voor!helma schreef:een baantje als Reformatorsich toneelspeelster![]()
er komt een meisjesdroom uit...
van harte gefeliciteerd, en ik ben nu al benieuwd naar de verhalen!
super super super, hier ben jij helemaal geknipt voor!helma schreef:een baantje als Reformatorsich toneelspeelster![]()
er komt een meisjesdroom uit...
voor ons samenLassie schreef:jezelfMarthaMartha schreef:stápels kado's
voor jullie samen
of
om weg te geven?
Ja, voor mij ook.refo schreef:Energieafrekening
Tegenwoordig zit de eerste maandtermijn er ook bij.Afgewezen schreef:Ja, voor mij ook.refo schreef:Energieafrekening![]()
Nou, zo erg was-ie nou ook weer niet...
Haha, ik zit ook nog steeds bij Eneco. En bij de KPN. En bij de TRIAS. Ik ben niet zo'n voorzieningenshopper.refo schreef:Tegenwoordig zit de eerste maandtermijn er ook bij.Afgewezen schreef:Ja, voor mij ook.refo schreef:Energieafrekening![]()
Nou, zo erg was-ie nou ook weer niet...
Tenminste, bij Eneco.
Als ik die telefonische verkopers mag geloven ben ik nog de enige in Gouda die klant is bij Eneco. Maar mij bevalt het best en ik heb geen contract.
FlappieMarnix schreef:Een (levend) konijn?
een cadeau gekocht met voorbedachte rade...fluitje schreef:Een sinterklaaskado voor mijn vrouw waar ik met kerst van ga genieten.
Yesssssssssssssssssalbion schreef:een cadeau gekocht met voorbedachte rade...fluitje schreef:Een sinterklaaskado voor mijn vrouw waar ik met kerst van ga genieten.