... en Fluitje zweeg....helma schreef:vlinder schreef:Van je eigen vrouw mag ik hopen....fluitje schreef:een liefdesverklaring
dát wou ik net zeggen!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik ben nu net online Luther.Luther schreef:... en Fluitje zweeg....helma schreef:vlinder schreef:Van je eigen vrouw mag ik hopen....fluitje schreef:een liefdesverklaring
dát wou ik net zeggen!
Nee ik houd het lekker voor mijzelf.
En het hoeft helemaal niet van mijn vrouw te zijn hoor. Ik heb ook lieve dochters en nichtjes.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Ik ben nu net online Luther.
En het hoeft helemaal niet van mijn vrouw te zijn hoor. Ik heb ook lieve dochters en nichtjes.

Dat noem ik geen liefdesverklaring...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
waarom niet?Luther schreef:fluitje schreef:Ik ben nu net online Luther.
En het hoeft helemaal niet van mijn vrouw te zijn hoor. Ik heb ook lieve dochters en nichtjes.![]()
Dat noem ik geen liefdesverklaring...
Weet je hoe super als een klein kind naar je toe komt en zegt: "ik vin jou lief"....
als dat geen liefdesverklaring is....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-veel kaarten, boekje, bossen bloemen ( een supermooie en grote bos van Jean
) een ' loop' telefoon (Helma, dus we kunnen weer tegelijkertijd soppen en bellen
) plantjes een wasmand vol met schone was.. oooh ennne.. afgelopen zaterdag begaf de wasmachine het.. dus toen ik in t ziekenhuis lag maandag is Jean om een nieuwe geweest, aankomende vrijdag komt ie:)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ah!! da's boffen!henriët schreef:-veel kaarten, boekje, bossen bloemen ( een supermooie en grote bos van Jean) een ' loop' telefoon (Helma, dus we kunnen weer tegelijkertijd soppen en bellen
) plantjes een wasmand vol met schone was.. oooh ennne.. afgelopen zaterdag begaf de wasmachine het.. dus toen ik in t ziekenhuis lag maandag is Jean om een nieuwe geweest, aankomende vrijdag komt ie:)

Een verregende kaart. Door iemand uit de buurt door de brievenbus gedaan. De TNT bezorger was niet voorzichtig geweest 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Je bedoelt zeker die telefoon?helma schreef:ah!! da's boffen!henriët schreef:-veel kaarten, boekje, bossen bloemen ( een supermooie en grote bos van Jean) een ' loop' telefoon (Helma, dus we kunnen weer tegelijkertijd soppen en bellen

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
moet jij zeggen...fluitje schreef:Je bedoelt zeker die telefoon?helma schreef:ah!! da's boffen!henriët schreef:-veel kaarten, boekje, bossen bloemen ( een supermooie en grote bos van Jean) een ' loop' telefoon (Helma, dus we kunnen weer tegelijkertijd soppen en bellen
![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt aan de telefoon anders ook een aardige babbel

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Heerlijk, als een kind dat zegtMarthaMartha schreef:waarom niet?
Weet je hoe super als een klein kind naar je toe komt en zegt: "ik vin jou lief"....
als dat geen liefdesverklaring is....

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
stápels kado's
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een baantje als Reformatorsich toneelspeelster
er komt een meisjesdroom uit...

- Johann Gottfried Walther
helma schreef:een baantje als Reformatorsich toneelspeelster![]()

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
jezelfMarthaMartha schreef:stápels kado's
voor jullie samen
of
om weg te geven?