Memento is er erg blij mee

memento schreef:Vorige week de 59-delige Word Biblical Commentary aangeschaft (de digitale variant, in verband met ruimte-gebrek in de boekenkast, en omdat deze vele malen goedkoper was dan de dode-boom-versie). Wanneer kritisch gebruikt een pracht-commentaar.
http://www.logos.com/products/details/3671 (op de daar vermelde prijs is nog flinke korting mogelijk)mayflower schreef:memento schreef:Vorige week de 59-delige Word Biblical Commentary aangeschaft (de digitale variant, in verband met ruimte-gebrek in de boekenkast, en omdat deze vele malen goedkoper was dan de dode-boom-versie). Wanneer kritisch gebruikt een pracht-commentaar.
Waar heb je deze gekocht ? Heb je een link ?
Het maakt niet zoveel uit welk geloof iemand aanhangt, als hij verifieerbare uitspraken doet. Verder kan ik niet beoordelen of Klink gelijk heeft of niet, ik heb zijn tegenwerpingen niet onderzocht. Evenmin heb ik het boek gelezen, maar ik hoorde iemand vertellen dat Hobrink plagiaat heeft gepleegd. Hoe serieus je iemand moet nemen die plagieert, is toch wel een belangrijke vraag.freek schreef: Tja, een recensie van een atheist kun je moeilijk serieus nemen, zeker niet in dit verband.
Dat hangt er maar net van af van wie hij wat plagieert.Bureaucraat schreef:Hoe serieus je iemand moet nemen die plagieert, is toch wel een belangrijke vraag.
Handig he, die kringloop winkels.fluitje schreef:Bij de kringloopwinkel:
Kindervoorleesbijbel van Anne de Vries
2 boekjes van ds.C.den Boer: Met vreugde en Lof en Dienst
boekje In Zijn spoor van C.M.Sheldon
boekje van P.C.van Wijk: Naar 's Heeren tafel, een oud boekje, heel dun over de sacramenten.
supermooi boekje!!fluitje schreef:Bij de kringloopwinkel:
Dank je, ik kende het niet.hmprff schreef:supermooi boekje!!fluitje schreef:Bij de kringloopwinkel:
moet er niet ergens een komma tussen of is tie echt zo duur?-DIA- schreef:De nieuwe WERELD BOSATLAS. De grootste Bosatlas allertijden!
En ik denk ook de duurtste. Ik heb hem nog tegen introductieprijs,
maar daarna moet ie 199 euro kosten...