Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Goed antwoord Girly

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- jakobmarin
Lijkt me zware kost zeg-DIA- schreef:Vandaag binnen:
De Saambinder
De Wachter Sions (met het 2e deel over SPIRITUALITEIT van L.M.P. Scholten)
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
De donald duck 
- Oude-Waarheid
Ligt er natuurlijk aan wat je gewend bentjakobmarin schreef:Lijkt me zware kost zeg-DIA- schreef:Vandaag binnen:
De Saambinder
De Wachter Sions (met het 2e deel over SPIRITUALITEIT van L.M.P. Scholten)
Een gewoon simpel digitaal horloge.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Prikkende ogen door slaaptekort.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ontzettend hartelijke en lieve kaarten met mooie gedichten en een mooi kladblokje en een boekje, heel hartelijk dank!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hup. Pyama aan, tandjes poetsen en naar bed!vlinder schreef:Prikkende ogen door slaaptekort.
Nieuw boek met de titel “Hun werken volgen hen na”, stukje lokale kerkgeschiedenis van een naburig dorp.
Soms worden in zulke boeken de voorvaderen op een voetstuk gezet, alsof vroeger alles beter was. Dan haak ik snel af. Maar dit boek is met een aangename dosis nuchterheid en humor geschreven. Want vroeger waren 't ook maar mensen, met alle gebrek.
Soms worden in zulke boeken de voorvaderen op een voetstuk gezet, alsof vroeger alles beter was. Dan haak ik snel af. Maar dit boek is met een aangename dosis nuchterheid en humor geschreven. Want vroeger waren 't ook maar mensen, met alle gebrek.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik las erover... van dhr. G.K.Hendrikus schreef:Nieuw boek met de titel “Hun werken volgen hen na”, stukje lokale kerkgeschiedenis van een naburig dorp.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Rundvlees (gekregen van onze Turkse buren). hmmm kga zo lekker stoofpotje maken.
Ik was nog maar 30 min. uit bed.wim schreef:Hup. Pyama aan, tandjes poetsen en naar bed!vlinder schreef:Prikkende ogen door slaaptekort.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nog een 2-tal dingetjes t.b.v. van mijn nieuwe bureau. De rest komt, als het goed is, morgen.
een contract als postbezorgster... 
Gefeliciteerd.Lassie schreef:een contract als postbezorgster...
Je wordt collega van Gijs, dus.