Oh, wat scheelt eraanLuther schreef:Aan henriët in het ziekenhuis.

Oh, wat scheelt eraanLuther schreef:Aan henriët in het ziekenhuis.
Luther schreef:Aan henriët in het ziekenhuis.
Ik doe ook mee.Luther schreef:Aan henriët in het ziekenhuis.
fluitje schreef:Ik doe ook mee.Luther schreef:Aan henriët in het ziekenhuis.
Tijd voor een rookmelder.vlinder schreef:Dat we weer wonderlijk bewaard zijn.
Ik kwam vanmorgen thuis uit mijn nachtdienst en dacht: pff die kaarsjes van gisteravond ruik ik nog steeds.
Kom ik in de kamer, heel de kamer blauw van de rook, maar ik zag geen kaars branden.
Nog eens goed rondgekeken, raam open gezet en stond er toch een stomkaars te smeulen. Die was helemaal opgebrand, maar er zat nog de prijssticker onder. Die was gaan branden en tegen de zijkant van de kaarsenstandaard "gevallen". De kaarsenstandaard was net gaan branden toen ik binnenkwam.
Op dat moment besef je opeens wat er kan gebeuren als je ligt te slapen....
Het gaat naar omstandigheden goed. Nog erg suf.MarthaMartha schreef:aan Jet, hoe zou het met haar zijn???
FIJN!! Doe haar de groeten.Luther schreef:Het gaat naar omstandigheden goed. Nog erg suf.MarthaMartha schreef:aan Jet, hoe zou het met haar zijn???
Het is allemaal geslaagd. Ga er zo even heen.
van mij ook!JolandaOudshoorn schreef:FIJN!! Doe haar de groeten.Luther schreef:Het gaat naar omstandigheden goed. Nog erg suf.MarthaMartha schreef:aan Jet, hoe zou het met haar zijn???
Luther schreef:Aan henriët in het ziekenhuis.
Heerlijk!!JolandaOudshoorn schreef:FIJN!! Doe haar de groeten.Luther schreef:Het gaat naar omstandigheden goed. Nog erg suf.MarthaMartha schreef:aan Jet, hoe zou het met haar zijn???