Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Die jongere heeft elke keer weer wat. Hij komt steeds vaker op de voorpagina 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Als het een principe is mag het geld kosten, Gijs...Gijs83 schreef:NeeeeeeeeeeeeeeeJean le Fontain schreef:Grapjas... van de opbrengsten betalen we wel de kosten van dit forum...Gijs83 schreef:
Goed voor een mens om niet zoveel reclame te zien. Ik vind dit bv.ook echt dat er niet meer banners moeten komen...
Of wil jij een bedrag per posting overmaken?![]()
![]()
Jongere
Jongere staat gelijk aan: studeren, fastfood en stappen. Dat is het studentenleven.
Bron: Gezond VZG
Jongere staat gelijk aan: studeren, fastfood en stappen. Dat is het studentenleven.
Ah. Dan ben ik nog voor 2/3 jongere. Mooi zo.jvdg schreef:Jongere
ik voel me niet gezond
maar het is ouderavond dus ik moet er nog op uit
(manlief is werken..)
kom ik er net achter dat ik geen oppas heb!!!!
Dat gebeurt eigenlijk nopoit dat alle groten allemaal teglijk weg zijn...
nu mijn zoon van 13 maar een uurtje op laten passen...
en hopen dat het goed gaat
de twee kleintjes maar vroeg naar bed gedaan...als die slapen is het alleen de twee 'tusseninkinderen' samen.
maar of dat goed gaat.....
maar het is ouderavond dus ik moet er nog op uit
(manlief is werken..)
kom ik er net achter dat ik geen oppas heb!!!!
Dat gebeurt eigenlijk nopoit dat alle groten allemaal teglijk weg zijn...
nu mijn zoon van 13 maar een uurtje op laten passen...
en hopen dat het goed gaat

de twee kleintjes maar vroeg naar bed gedaan...als die slapen is het alleen de twee 'tusseninkinderen' samen.
maar of dat goed gaat.....
Als je zelf weg bent, gaat het soms verrassend goed, maar het is wel spannend als je de deur weer inkomt.
Ik probeer altijd maar hele lovende woorden te spreken. Jullie zijn geweldig en heel fijn dat jullie zo goed opgepast hebben, maar als ze wat ouder zijn ga je ontspannender weg.
Ik probeer altijd maar hele lovende woorden te spreken. Jullie zijn geweldig en heel fijn dat jullie zo goed opgepast hebben, maar als ze wat ouder zijn ga je ontspannender weg.
het hier voor iemand oudejaarsavond is maar ik de oliebollen ben vergeten
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
het is hier prima gegaan

Fijn Helma.helma schreef:het is hier prima gegaan![]()

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
mooi... ik lees het nu pas.... maar ik was ook effe een uurtje weg eigenlijk.helma schreef:het is hier prima gegaan![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:mooi... ik lees het nu pas.... maar ik was ook effe een uurtje weg eigenlijk.helma schreef:het is hier prima gegaan![]()

- MarthaMartha
mmm.... ga met mijn baas pratenhelma schreef:MarthaMartha schreef:mooi... ik lees het nu pas.... maar ik was ook effe een uurtje weg eigenlijk.helma schreef:het is hier prima gegaan![]()
da's weer net wat voor jou. je verontschuldigen voor iets wat niet hoeft

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
priscilla schreef:Als je zelf weg bent, gaat het soms verrassend goed, maar het is wel spannend als je de deur weer inkomt.
Denk je???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)