liter of kilo?????????????? peertjes meet je toch af in kilo's??helma schreef:er staan weer 8 liter peertjes te pruttelen
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ik zat op de bank en dacht: kom uit die luie stoel en geef je leven een doelMarthaMartha schreef:tjonge... goed je best gedaan....helma schreef:er staan weer 8 liter peertjes te pruttelen
waar haal je de energie vandaan?

@ Rens, de pan is 10 liter; en hij zat niet helemaal vol

ofwel: geef jezelf een schop onder je achterste............vórt met de geit........helma schreef:ik zat op de bank en dacht: kom uit die luie stoel en geef je leven een doelMarthaMartha schreef:tjonge... goed je best gedaan....helma schreef:er staan weer 8 liter peertjes te pruttelen
waar haal je de energie vandaan?![]()
@ Rens, de pan is 10 liter; en hij zat niet helemaal vol
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
Wat rommelen in het huishouden, nog 3 verhalen voorbereiden, vanavond kinderclub.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wild dat ik dat wist...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- JolandaOudshoorn
Ik wilde dat je dichterbij woonde, dan mocht je nu een bakkie komen doen!! *hug*Margriet schreef:wild dat ik dat wist...
Rustig aan doen... pppfff Kan ook niet anders (waarschijnlijk heb ik een rib gekneusd). Net een was opgehangen 

tja, t waait hier wel hard, maar niet zo erg dat was-ophangen dergelijke risico's met zich meebrengt.Lassie schreef:Rustig aan doen... pppfff Kan ook niet anders (waarschijnlijk heb ik een rib gekneusd). Net een was opgehangen

Beterschap!
- MarthaMartha
MAFKEES!helma schreef:ik zat op de bank en dacht: kom uit die luie stoel en geef je leven een doelMarthaMartha schreef:tjonge... goed je best gedaan....helma schreef:er staan weer 8 liter peertjes te pruttelen
waar haal je de energie vandaan?![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
rustig aan wat huishouden doen vanmiddag naar de huisarts.
- JolandaOudshoorn
Straks mijn moeder afhalen bij de pont die mij even bij komt staan. Daarna naar de vrouwenvereniging (ik heb nu goede oppas), een vriendje komt spelen, gitaarles, kerstcommissie en de rest van de tijd opvullen met dagelijks gerommel.
- zusterelly
Vandaag komen mijn ouders en schoonouders. Gezellig! Ze zijn gek op de piri-piri boutjes van de markt dus die ga ik straks even ophalen 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Aan het werk. Net een fotoopdracht afgerond. Straks studeren en vanmiddag kijken of het lukt om een kleuren 3D scan te maken.
Vanavond lekker een avondje thuis, dat wordt denk ik ook studeren.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- zusterelly
Wat voor studie doe je?fluitje schreef:Aan het werk. Net een fotoopdracht afgerond. Straks studeren en vanmiddag kijken of het lukt om een kleuren 3D scan te maken.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
3D-modeling. Gaat om werking van een zeer uitgebreid softwarepakket.zusterelly schreef:Wat voor studie doe je?fluitje schreef:Aan het werk. Net een fotoopdracht afgerond. Straks studeren en vanmiddag kijken of het lukt om een kleuren 3D scan te maken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!