Waar denk jij op dit moment aan?

Gijs83

Re: Waar denk jij op dit moment aan?

Bericht door Gijs83 »

Tiberius schreef:
Hendrikus schreef:
freek schreef:Vanmorgen las ik een afscheidsposting van Luther. Momenteel kan ik die nergens meer vinden...
Als die ook weggehaald is, wordt het misschien écht wel tijd voor een forum waar niet zo verkrampt wordt gereageerd als de naam GG valt.
Die zijn er genoeg hoor, Hendrikus, op het wereldwijde web. :)
Als ik het Hendrikus goed begrijp, zal ik hem dit keer moeten bijvallen, maar ik denk dat jij hem deze keer verkeerd begrijpt.
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:
Hendrikus schreef:Het was me wel een kijkje in de GG-keuken...
Het was meer een GG-urinoir...
wát een gez..k allemaal............kunnen we niet eens meer de ander aanvaarden in wélke kerk/stroming men/de ander ook past?

zielig hoor...........

hoe je het went of keert, ik blijf sowies een warm plekje en grote belangstelling houden voor de GG, ook al behoor ik tot een kerk/geloof die niet in ondergenoemd rijtje thuishoort.............ik heb overigens belangstelling voor en in elke kerk, hoe die ook moge heten...............

over kerkmuren heenkijken heet dat, meen ik
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Gijs83 schreef:
Tiberius schreef:
Hendrikus schreef:
freek schreef:Vanmorgen las ik een afscheidsposting van Luther. Momenteel kan ik die nergens meer vinden...
Als die ook weggehaald is, wordt het misschien écht wel tijd voor een forum waar niet zo verkrampt wordt gereageerd als de naam GG valt.
Die zijn er genoeg hoor, Hendrikus, op het wereldwijde web. :)
Als ik het Hendrikus goed begrijp, zal ik hem dit keer moeten bijvallen, maar ik denk dat jij hem deze keer verkeerd begrijpt.
Ik dacht dat Hendrikus het hele bewuste topic gelezen had. Dus hij weet hoe het zit.

Maar voor jouw/jullie informatie zal ik de status kort weergeven.

Er werd in het bewuste topic (voornamelijk door een paar GG-ers onder de forummers) enkele (laat ik het voorzichtig zeggen) classificaties uitgesproken over GG ambtsdragers (ouderlingen en predikanten).
Eén der mods die zaterdagavond laat nog op het forum heeft gekeken, heeft toen het topic van schrik gesloten.
Later is het topic naar het mod-gedeelte overgeheveld (onzichtbaar voor niet-moderators) en wordt nu beoordeeld door een andere, onpartijdige mod.
Voor jullie geruststelling: beide bovengenoemde mods zijn geen GG'ers en zijn dat bij mijn weten ook nooit geweest.

De afscheidsposting van Luther is niet door één der mods verwijderd of aangepast.
Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

Tiberius schreef:De afscheidsposting van Luther is niet door één der mods verwijderd of aangepast.
Dan kan ie alleen door Luther zelf zijn verwijderd.
Ik geloof trouwens niet dat ie lang wegblijft...
refo

Bericht door refo »

Johannes 3:16 schreef:
Tiberius schreef:De afscheidsposting van Luther is niet door één der mods verwijderd of aangepast.
Die discussie blijft weg. Daarmee vervalt de reden om te vertrekken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Rens

Bericht door Rens »

refo schreef:
Die discussie blijft weg.
de pijn blijft...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
sela

Bericht door sela »

refo schreef:
Die discussie blijft weg. Daarmee vervalt de reden om te vertrekken.
staat hier zoveel als 'luther, we kunnen je helemaal niet missen!'?
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Ik denk zo maar dat je daar wel eens gelijk in kan hebben .. :)
Maar als het topic geschoond is kan hij ook weer open, maar op dit moment kan ik hem ook niet meer vinden.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

JolandaOudshoorn schreef:Eerlijk gezegd, ik wil het niet weten. Gooi de hele mikmak in de rolemmer en we beginnen met een schone lei. Alle broertjes en zusjes maken wel eens ruzie, dus ook hier op het forum. Desondanks houden we best wel een beetje van elkaar :love
Ik in ieder geval wel van jullie :oops
Zie wat er gebeurd als ik er niet bij ben, met rolemmer?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Lourens

Bericht door Lourens »

Rens schreef:
refo schreef:
Die discussie blijft weg.
de pijn blijft...........
Juist...........
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
jvdg

Bericht door jvdg »

Aan de 16-jarige dochter van vrienden, die moest worden ondergebracht bij crisisopvang en binnen een week zal worden overgeplaatst naar een jeugdinrichting.
Intens meeleven met die dochter en haar ouders is het enige wat we kunnen doen.

Wat is er een verschrikkelijke nood onder de jeugd, die ook onze gezindte niet voorbijgaat.

Ik wil hier niet over uitwijden, maar die pijn is niet te meten.

't Is mss. flauw, maar de verhitte discussie die hier zaterdag heeft gewoed valt echt in het niet bij de werkelijke problemen die er zijn in vele gezinnen.
Laten we daaraan denken als we elkaar de oren wassen over zaken die niet naar Hem leiden.

Ik zeg het sommige forummers maar na: Waar Liefde woont, gebiedt de Heere Zijn zegen.
Bart

Bericht door Bart »

DAt ik weer niet in slaap kan komen :mad
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:Aan de 16-jarige dochter van vrienden, die moest worden ondergebracht bij crisisopvang en binnen een week zal worden overgeplaatst naar een jeugdinrichting.
Intens meeleven met die dochter en haar ouders is het enige wat we kunnen doen.

Wat is er een verschrikkelijke nood onder de jeugd, die ook onze gezindte niet voorbijgaat.

Ik wil hier niet over uitwijden, maar die pijn is niet te meten.

't Is mss. flauw, maar de verhitte discussie die hier zaterdag heeft gewoed valt echt in het niet bij de werkelijke problemen die er zijn in vele gezinnen.
Laten we daaraan denken als we elkaar de oren wassen over zaken die niet naar Hem leiden.

Ik zeg het sommige forummers maar na: Waar Liefde woont, gebiedt de Heere Zijn zegen.
Sterkte, ook voro dat gezin. Uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is. En ja, dan valt alle gehakketak over stromingen inderdaad in het niet en blijft er maar een vraag over: Ken je Hem?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Aan henriët in het ziekenhuis.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
*girly*

Bericht door *girly* »

aan de leuke opmerking van m'n collega... Not... :nonnon
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gesloten