refo schreef:Mijn moeder zegt dan: overdrijven is ook liegen.Jean le Fontain schreef: Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Jou miste ik inderdaad in de discussie van zaterdagavond...refo schreef:Mijn moeder zegt dan: overdrijven is ook liegen.Jean le Fontain schreef: Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.
Laat het daar maar lekker liggen. Dan ben je meteen klaar. Anders krijg je toch maar een discussie die niet is gevoerd zoals weergegeven.
Dit is nou weer zo'n moderatoropmerking die niet modererend werkt.Jean le Fontain schreef:Jou miste ik inderdaad in de discussie van zaterdagavond...refo schreef:Mijn moeder zegt dan: overdrijven is ook liegen.Jean le Fontain schreef: Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.
Laat het daar maar lekker liggen. Dan ben je meteen klaar. Anders krijg je toch maar een discussie die niet is gevoerd zoals weergegeven.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Hoe bedoel je?refo schreef:Dit is nou weer zo'n moderatoropmerking die niet modererend werkt.Jean le Fontain schreef:Jou miste ik inderdaad in de discussie van zaterdagavond...refo schreef:Mijn moeder zegt dan: overdrijven is ook liegen.Jean le Fontain schreef: Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.
Ik stel alleen het feit vast dat jij je niet gemengd heb ik deze discussie. Je mag het opvatten zoals je wilt; zelfs als compliment...
Dat zou kunnen. Als het zo bedoeld is is het een schattige opmerking. 
--------------
is er iemand die Gijs en mij in grote grove trekken zou kunnen duiden waar het feitelijk om draaide????? nu tasten we compleet in het duister................ondanks of dankzij de diffuse opmerkingen
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Eerlijk gezegd, ik wil het niet weten. Gooi de hele mikmak in de rolemmer en we beginnen met een schone lei. Alle broertjes en zusjes maken wel eens ruzie, dus ook hier op het forum. Desondanks houden we best wel een beetje van elkaar
Ik in ieder geval wel van jullie
Ik in ieder geval wel van jullie
Ik weet, mijn Verlosser leeft
De GG-predikanten werden in hokjes gezet en daar werden waardeoordelen aan verbonden.Rens schreef:is er iemand die Gijs en mij in grote grove trekken zou kunnen duiden waar het feitelijk om draaide????? nu tasten we compleet in het duister................ondanks of dankzij de diffuse opmerkingen
~~Soli Deo Gloria~~
Het was meer een GG-urinoir...Hendrikus schreef:Het was me wel een kijkje in de GG-keuken...
Tiberius schreef:Het was meer een GG-urinoir...Hendrikus schreef:Het was me wel een kijkje in de GG-keuken...
Ieder deed zijn plas en het bleef zoals het was.
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.wim schreef:Tiberius schreef:Het was meer een GG-urinoir...Hendrikus schreef:Het was me wel een kijkje in de GG-keuken...![]()
Ieder deed zijn plas en het bleef zoals het was.
refo schreef:Dat zou kunnen. Als het zo bedoeld is is het een schattige opmerking.
jouw dag is ook weer goed
Er gaat op dit vlak inderdaad veel aan mij voorbij. Gelukkig.Mister schreef: Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.
wát een idioterie...........kan iemand nog in zijn waarde gelaten worden, of hoe zit dat?Hendrikus schreef:De GG-predikanten werden in hokjes gezet en daar werden waardeoordelen aan verbonden.Rens schreef:is er iemand die Gijs en mij in grote grove trekken zou kunnen duiden waar het feitelijk om draaide????? nu tasten we compleet in het duister................ondanks of dankzij de diffuse opmerkingen
ok, dan bén je het niet eens met een of meer Dss, so whát?
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn