alles voorspoedig verlopen

helaas is haar lip en tong wat beschadigd; daar heeft ze nog het meeste last van op t ogenblik...
Dat zal bij mij bij het werk bij het re-integratiebureau nog wel even duren voor dat de doelstelling is behaald dat al mijn uren die in de min staan zijn weggewerkt, maar daarvoor heb ik een jobcoach!fluitje schreef:Gewerkt en mijn doelstelling voor vandaag ruim gehaald.
Vanmiddag zelfs wat uren kunnen opnemen om thuis was taken op te nemen.
Nu het eten klaarmaken en vanavond maar wat computerwerk.
Dat noemen we breed inzetbaar zijn, Gijs.Gijs83 schreef:Dat zal bij mij bij het werk bij het re-integratiebureau nog wel even duren voor dat de doelstelling is behaald dat al mijn uren die in de min staan zijn weggewerkt, maar daarvoor heb ik een jobcoach!fluitje schreef:Gewerkt en mijn doelstelling voor vandaag ruim gehaald.
Vanmiddag zelfs wat uren kunnen opnemen om thuis was taken op te nemen.
Nu het eten klaarmaken en vanavond maar wat computerwerk.
Overigens fluitje: heb je vanmiddag de was gedaan? Zien we je vanavond veelvuldig gezien het feit dat je 'computerwerk' gaat verrichten?
Keuken- en Badkamer CentrumLassie schreef:kbc, huishouden en vanavond uit eten.....
Koninklijke Bibliotheek CentraleHendrikus schreef:Keuken- en Badkamer CentrumLassie schreef:kbc, huishouden en vanavond uit eten.....
Kenya Broadcasting Corporation
Korf Bal Club
Kampen Boys Choir
Klein Brouwerij Collectief
?
eet smakelijk
Hendrikus schreef:Keuken- en Badkamer CentrumLassie schreef:kbc, huishouden en vanavond uit eten.....
Kenya Broadcasting Corporation
Korf Bal Club
Kampen Boys Choir
Klein Brouwerij Collectief
?
eet smakelijk