Wat doen we vandaag? [5]

helma

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door helma »

drukke dag vandaag.En ik ben nog zó slaperig :baille
de jeugd was gister pas na 12 uur thuis van Jijdaar (de eerste kwart over 10, de laatsten kwart over 12...)
en vanmorgen werd ik wakker van een wekker die om kwart over 5 af ging...want ja....ze wilden gisteravond zo graag naar Ds Simons dat ze wel eerder uit bed zouden gaan om te leren voor de toetsen.
Heel loffelijk natuurlijk...maar ze vergeten weleens om dan ook héél zachtjes te doen

vanmorgen gebedskring met mijn vriendinnen.
Verder hard in het huishouden aan de slag. morgen komen de nieuwe kozijnen en dan moet het gebied bij de ramen vrij zijn.
En ik moet morgen al om kwart over 8 in het ziekenhuis zijn met mijn dochter van 5 die geopereerd wordt aan haar keelamandelen.
Dus morgen komt er niets van huishouden denk ik...
Vanavond had ik in de planning om naar Ds Pronk te gaan en aansluitend nog naar een dubbele verjaardag (die pas begint na kerktijd)
Maar ik weet niet of ik dat allemaal ga redden.
helma

Bericht door helma »

kerkdienst valt al af...man moet overwerken
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:kerkdienst valt al af...man moet overwerken
Spreek dan meteen met jezelf af dat je vanmiddag een poosje plat gaat, en besluit om naar 1 verjaardag een uurtje te gaan.
Maak een lijstje wat je in je huishouden echt moet doen, en ga dan lopende de dag afstrepen.
Succes!!!
Hou je rustig!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma

Bericht door helma »

henriët schreef:
Spreek dan meteen met jezelf af dat je vanmiddag een poosje plat gaat, en besluit om naar 1 verjaardag een uurtje te gaan.
Maak een lijstje wat je in je huishouden echt moet doen, en ga dan lopende de dag afstrepen.
Succes!!!
Hou je rustig!
ja moe :nananere

die verjaardagen zijn in 1 gezin; dat valt weer mee
ik wil alleen niet te laat naar bed omdat ik er morgen zo vroeg uit moet..
normaal loopt mijn wekker al om 6 uur; morgen moet ik alles een half uur eerder klaar hebben dan anders....

en dat huishouden....ik kan er vandaag even niet echt overheen zien.

dat uurtje plat had ik stiekum al ingepland :huhu
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:
henriët schreef:
Succes!!!
Hou je rustig!

normaal loopt mijn wekker al om 6 uur; morgen moet ik alles een half uur eerder klaar hebben dan anders....

dat komt wellicht omdat je veel moet doen vandaag en klaar wil zijn voor morgen omdat je dan niet aan t huishouden toekomt, dat kan belemmerend werken, daarom adviseer ik je toch een lijstje te maken, wat zou je graag willen doen vandaag, wat moet echt af, dat geef je prioriteit 1. en dan vraag je aan de meiden van de gebedskring of je lijstje reeel is.. en misschien willen ze dan wel even een halfuurtje langer blijven en even helpen, 3 paar handen... dat vliegt door je huis....
:love
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

henriët schreef:
helma schreef:
henriët schreef:
Succes!!!
Hou je rustig!

dat komt wellicht omdat je veel moet doen vandaag en klaar wil zijn voor morgen omdat je dan niet aan t huishouden toekomt, dat kan belemmerend werken, daarom adviseer ik je toch een lijstje te maken, wat zou je graag willen doen vandaag, wat moet echt af, dat geef je prioriteit 1. en dan vraag je aan de meiden van de gebedskring of je lijstje reeel is.. en misschien willen ze dan wel even een halfuurtje langer blijven en even helpen, 3 paar handen... dat vliegt door je huis....
:love
:oO helaas, ik voel me ziek, kom niet naar gebedsgroep en blijf niet langer, sorry.
da's dus 1 paar handen minder.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

helma schreef:drukke dag vandaag.En ik ben nog zó slaperig :baille
de jeugd was gister pas na 12 uur thuis van Jijdaar (de eerste kwart over 10, de laatsten kwart over 12...)
en vanmorgen werd ik wakker van een wekker die om kwart over 5 af ging...want ja....ze wilden gisteravond zo graag naar Ds Simons dat ze wel eerder uit bed zouden gaan om te leren voor de toetsen.
Heel loffelijk natuurlijk...maar ze vergeten weleens om dan ook héél zachtjes te doen

Kwart voor drie 'Jan' eruit gehaald. Die gaat weer mee 'toeren'. Dan ben ik toch klaarwakker en ben ik mijn cijfers in Magister gaan zetten, maar dat werkte niet optimaal. Om 4.15 terug gegaan tot 7.00 uur. Vanmorgen 2 uur in de bieb met mijn klas.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vogeltje

Bericht door vogeltje »

Bijkomen van paniekaanvallen.
Moet ff gas terug nemen.
Vandaar dat ik nu lekker achter de computer zit :)
O.n.t.h.a.a.s.t.e.n.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond nog een paar ritjes rijden met rolstoelbus van het Rode Kruis.
Lassie

Bericht door Lassie »

vanochtend lekker opgepast.. vanmiddag er lekker op uit (met de fiets) en vanavond miss. even de stad in.
helma

Bericht door helma »

zometeen naar Ede
ik begreep uit de folder dat je bij keelamandelen min. 6 uur na de operatie pas weg ma.
dus ik zit er wel een poosje...

misschien dat ik wat slaap van vannacht kan inhalen ondertussen.
heb errug weinig geslapen
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:zometeen naar Ede
ik begreep uit de folder dat je bij keelamandelen min. 6 uur na de operatie pas weg ma.
dus ik zit er wel een poosje...

misschien dat ik wat slaap van vannacht kan inhalen ondertussen.
heb errug weinig geslapen
Ik heb wel eens moeten slapen in het ziekenhuis nadat een van de kinderen aan z'n amandelen was geholpen: die mocht pas de volgende dag naar huis. Dan krijg je ook niet veel slaap, trouwens...
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

een verjaardag bij een buurjongetje, een welkom bij een buurvrouw en vanavond komt mijn schoonmoeder nog even langs (en blijft misschien slapen) en verder voorbereiden op morgen. Dan gaan we met de hele familie naar het land van sint!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
hmprff

Bericht door hmprff »

postlopen, tas inpakken, op een belachelijk laat tijdstip naar college, weekend weg :)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
*girly*

Bericht door *girly* »

laatste trouwjurk ophalen. eindelijk 1 die ik zelf pas :huhu
tas ingepakt
ff naar m'n zus geweest
zometeen nog 1x klederdracht passen en dan naar Grunn!!
vanav bruidshow lopen! :)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gesloten