Wie kan mij helpen met het volgende
Ik heb een bestand met namen van wie jarig is op een bepaalde datum. Middels de vlookup function zoek ik naar de datum en haal dan de daarbij behorende recordvelden op.
Echter heb ik het volgende probleem vlookup zoekt naar de eerste de beste overeenkomst en is dan klaar echter er kunen meerdere mensen op die dag jarig zijn , hoe zoek ik dan naar de volgende
bestand layout
datum naam geboorte datum adres
VLOOKUP functie in Excel
Re: VLOOKUP functie in Excel
Als ik jou was zou ik even googelen. Ik zie dat die vraag veelvuldig gesteld is op internet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Hmm ik had verkeerde zoekargumenten in google gebruikt en heb veel gevonden , echt eenvoudig vind ik het niet dus as iemand een mooi voorbeeld voor me heeft hou ik me aanbevolen
Ik zou het met VBA oplossen. Ik wil je er wel bij helpen.
upquark
bedankt voor je hulp maar ik weet 0,0 van VBA daar ben ik no niet aan toe denk ik
bedankt voor je hulp maar ik weet 0,0 van VBA daar ben ik no niet aan toe denk ik