ja, en dan komt er helemaal niets meer van terecht...MarthaMartha schreef:probleem is, als ze de leiding overdragen aan de huisvrouw is het bier drinken ook overalbion schreef:Democritus schreef:Daarom moet je het ze ook vooral laten doen......monique schreef: (ook al doen vrouwen het beter en netter)
Wij mannen zijn goed in buitenhuis werken, bier drinken met vrienden, leiding geven..... moet je ons ook vooral laten doen
'k heb zo m'n twijfels, bier drinken dat zal wel gaan, maar de rest daar ben ik nog niet zo zeker van...
Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vraag
Zeer binnenkort zullen we een nieuwe wasmachine moeten.... heeft iemand goede tips, welke wasmachine heb jij en wat vind je er wel (niet) fijn aan..
alvast bedankt!
Zeer binnenkort zullen we een nieuwe wasmachine moeten.... heeft iemand goede tips, welke wasmachine heb jij en wat vind je er wel (niet) fijn aan..
alvast bedankt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ik heb een Boschhenriët schreef:Vraag
alvast bedankt!
Hij is keigoed, veel mogelijkheden / programma's, makkelijk te bedienen, super is ie!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Miele; er is geen betere
'men'zegt dat miele het best is???? Maar zoooo duur...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hebben een Bosch (7kg), net wat MM veel mogelijkheden. 
- MarthaMartha
ik heb me laten vertellen dat die Bosch net zo goed is... maar wel goedkoper.henriët schreef:'men'zegt dat miele het best is???? Maar zoooo duur...
ah ok,MarthaMartha schreef:ik heb me laten vertellen dat die Bosch net zo goed is... maar wel goedkoper.henriët schreef:'men'zegt dat miele het best is???? Maar zoooo duur...
en welke punten zijn belangrijk om op te letten..???
Wat ik heel belangrijk vondt was het aantal kg wat er in kan en een Timer.
henriët schreef:'men'zegt dat miele het best is???? Maar zoooo duur...
ligt er aan hoe lang je ermee wil doen en hoe krachtig je bijvoorbeeld je centrifuge wil. Hoe groot je trommel moet zijn enz...
ik draai heel wat wassen...dit is mijn 2e wasmachine in 22 jaar tijd...
en die we nu hebben hebben we van Marktplaats trouwens en gaat ook alweer een jaar of 7 mee
Mensen scheiden, gaan apart wonen, kopen een wasmachine, gaan samenwonen, hebben een wasmachine over.....
- MarthaMartha
> handig als er zo'n lekker kort programma op zit voor een katte-wasje (vind ik dan, bij bosch 35 minuten)henriët schreef:ah ok,MarthaMartha schreef:ik heb me laten vertellen dat die Bosch net zo goed is... maar wel goedkoper.henriët schreef:'men'zegt dat miele het best is???? Maar zoooo duur...
en welke punten zijn belangrijk om op te letten..???
> handig als er een knop opzit dat je hem na een x aantal uren kunt laten starten
> handig als er op staat hoe lang het nog duurt voor hij klaar is
en verder weet ik het ook niet...
timer vind ik wel erg handig ja, en een zo hoog mogelijk toerental voor centrifuge, verder moet r een handwasprogramma op zitten en een wol programma..
en dat je je deurtje tussendoor nog open kan doen! handig voor die onderboek die je nog onder een bed tegenkomt 
lezen ze bij jou ook graag onder de dekens?helma schreef:handig voor die onderboek die je nog onder een bed tegenkomt
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:lezen ze bij jou ook graag onder de dekens?helma schreef:handig voor die onderboek die je nog onder een bed tegenkomt
**heb hem wel drie keer moeten lezen voor ik h'm snapte**