Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:nee hé, is dat in heel de woonplaats?helma schreef:12 plastic zakken van de gemeente om mijn plasticafval in te verzamelen.
Eén keer in de maand wordt het opgehaald...
waar moet ik het allemaal laten
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
mmm... die heb ik niet gelezen natuurlijk....Auto schreef:Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:nee hé, is dat in heel de woonplaats?helma schreef:12 plastic zakken van de gemeente om mijn plasticafval in te verzamelen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik kwam er achter toen ik de frituurpan aan het schoonmaken was en het vette mandje op het bericht stondMarthaMartha schreef:mmm... die heb ik niet gelezen natuurlijk....Auto schreef:Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:nee hé, is dat in heel de woonplaats?helma schreef:12 plastic zakken van de gemeente om mijn plasticafval in te verzamelen.

- MarthaMartha
Haha... zo zou het bij mij ook kunnen afspelen ja...Auto schreef:Ik kwam er achter toen ik de frituurpan aan het schoonmaken was en het vette mandje op het bericht stondMarthaMartha schreef:mmm... die heb ik niet gelezen natuurlijk....Auto schreef:Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:
nee hé, is dat in heel de woonplaats?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
het "plaatselijke suffertje", in mijn geval het huis-aan-huis weekblad, lees ik altijd van voor tot achter vanwege de vele aan- en afkonigingen van gemeente- huisartsen- en kerkgemeentewege, alsook andere wetenswaardigheden rondom activiteitenAuto schreef: (Stond in het plaatselijke suffertje)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marco schreef:Dan weet je letterlijk niet wat je mistGijs83 schreef:Niet teveel van drinken he!? Maar tja Grolsch wordt hier alom geprezen. Er zijn er hier die niet anders willen en dat zelfs kunnen proeven. Overigens ben ik geen bierdrinker echt nog nooit een druppel gehad.!
Helemaal niets, alleen een hoop armoede.......

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Kan ik me wel voorstellen dat je hiervan ondersteboven bent.Rens schreef:een uiterst onaangename email van m'n oudste............beetje van ondersteboven..........na ál die jaren.........zo'n 18/19 jaar..........oorverdovende stilte, ineens dit............
Ik vind het heel fijn werken. Je weet niet hoeveel plastic je weggooit.Auto schreef:Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:nee hé, is dat in heel de woonplaats?helma schreef:12 plastic zakken van de gemeente om mijn plasticafval in te verzamelen.
Het lijkt zich als een olievlek over 't ganse te verspreiden. Wij mogen er vrijwillig aan meedoen. Ik vind 't allemaal grote onzin. Afgelopen zaterdag stond nog in het RD dat de afvalverbrandingsovens in Nederland niet meer rendabel zijn, omdat er te weinig restafval aangeboden wordt.albion schreef:Ik vind het heel fijn werken. Je weet niet hoeveel plastic je weggooit.Auto schreef:Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:nee hé, is dat in heel de woonplaats?helma schreef:12 plastic zakken van de gemeente om mijn plasticafval in te verzamelen.
Ik kieper al het plastic weer gewoon in de vuilnisbak. Al die linkse flauwekul...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
tja...ik zie mezelf nog niet het plastic afval van 11 mensen 1 maand bewarenalbion schreef:Ik vind het heel fijn werken. Je weet niet hoeveel plastic je weggooit.Auto schreef:Yep, heel het durp moet er aan geloven. Nu krijg je nog zakken, maar volgend jaar moet je zelf die dingen aanschaffen. (Stond in het plaatselijke suffertje)MarthaMartha schreef:nee hé, is dat in heel de woonplaats?helma schreef:12 plastic zakken van de gemeente om mijn plasticafval in te verzamelen.

Artikel van Van Klinken al gelezen in het RD?Luther schreef:Het lijkt zich als een olievlek over 't ganse te verspreiden. Wij mogen er vrijwillig aan meedoen. Ik vind 't allemaal grote onzin. Afgelopen zaterdag stond nog in het RD dat de afvalverbrandingsovens in Nederland niet meer rendabel zijn, omdat er te weinig restafval aangeboden wordt.
Ik kieper al het plastic weer gewoon in de vuilnisbak. Al die linkse flauwekul...

Bij ons staan er her en der bakken voor in het dorp. Een soort van glascontainers en dan voor plastic.
Je moet er wel even aanwennen om het apart te houden. Ik vergeet het nog vaak.
Je moet er wel even aanwennen om het apart te houden. Ik vergeet het nog vaak.
Behalve dan dat je hier betaald per keer dat je je kliko leegt. Ik kan je vertellen dat als je plastic eruit houdt (en sappakken, karton, blik) je veel langer doet met een kliko. Hier scheiden we netjes dus.Luther schreef:Het lijkt zich als een olievlek over 't ganse te verspreiden. Wij mogen er vrijwillig aan meedoen. Ik vind 't allemaal grote onzin. Afgelopen zaterdag stond nog in het RD dat de afvalverbrandingsovens in Nederland niet meer rendabel zijn, omdat er te weinig restafval aangeboden wordt.
En dat afvalverbrandingsovens niet rendabel zijn is heel prima.Mister schreef:Behalve dan dat je hier betaald per keer dat je je kliko leegt. Ik kan je vertellen dat als je plastic eruit houdt (en sappakken, karton, blik) je veel langer doet met een kliko. Hier scheiden we netjes dus.Luther schreef:Het lijkt zich als een olievlek over 't ganse te verspreiden. Wij mogen er vrijwillig aan meedoen. Ik vind 't allemaal grote onzin. Afgelopen zaterdag stond nog in het RD dat de afvalverbrandingsovens in Nederland niet meer rendabel zijn, omdat er te weinig restafval aangeboden wordt.
Dat was ook het plan.In de jaren vijftig kon een heel gezin toe met een zinken vuilnisemmer, zo klein als een kwart kliko. Misschien nog wel kleiner. Langzamerhand kwamen de pakken en flessen en dozen en piepschuim en weet ik veel. Overal verrezen klikos en verbrandingsovens. Nu gaat inmiddels al dat spul waar het heen moet: niet meer via de kliko in de oven. En wat roept een conservatief? Dat is links. Waaruit blijkt dat hij naar de jaren tachtig terug wil, terwijl 'links' al bij de jaren vijftig is.
Grappig.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
ach ja, wat móét je ook met het millieu als conservatief......??? afbreken die hele hap.....Luther schreef: Ik kieper al het plastic weer gewoon in de vuilnisbak. Al die linkse flauwekul...
o ja, wie had het ook alweer over "goed rentmeesterschap" in reeds lang vervlogen tijden...zo ongeveer dat de Heere rondging over de wereld???
Moderatorbericht: