Wat zal je geschrokken zijn. Sterkte!breezer4u schreef:Aan mij vader die gisterochtend een hartinfarct heeft gehad, en nu in het ziekenhuis ligt..
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Mag allemaal weer wat gaan..
Hij is stabiel nu..
Hartelijk bedankt voor het medeleven!
Hij is stabiel nu..
Hartelijk bedankt voor het medeleven!
of t nog gelukt is in de tuin??henriët schreef:aan auto die in de tuin aan de slag moet, maar nog niet zo veel zin heeft omdat het giet![]()
succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hmm, bespeur ik hier enige sarcasme? Toen de wolken losbarstte boven ons dorp en het eventjes droog werd ben ik wat met de kids gaan doen. Vervolgens toen we thuis kwamen werd het droog en heb ik inderdaad wat klusjes gedaan. En ja, ik heb de benen uit mijn lijf gelopen om alles op tijd af te hebben.henriët schreef:of t nog gelukt is in de tuin??henriët schreef:aan auto die in de tuin aan de slag moet, maar nog niet zo veel zin heeft omdat het giet![]()
succes!
Heeeeeeerlijk dat medeleven, dat was toen het regende wel even anders (*denkt even terug aan het moment dat een bekertje azijn in de open wond werd leeggegoten)
leef je mee, is t ook weer niet goed... tja, ik kon r ook niet aan doen dat t stralend weer was hier, t was meer als een zonnestraaltje bedoeld.. hier schijnt de zon.. dus wellicht straks bij jullie ookAuto schreef:Hmm, bespeur ik hier enige sarcasme? Toen de wolken losbarstte boven ons dorp en het eventjes droog werd ben ik wat met de kids gaan doen. Vervolgens toen we thuis kwamen werd het droog en heb ik inderdaad wat klusjes gedaan. En ja, ik heb de benen uit mijn lijf gelopen om alles op tijd af te hebben.henriët schreef:of t nog gelukt is in de tuin??henriët schreef:aan auto die in de tuin aan de slag moet, maar nog niet zo veel zin heeft omdat het giet![]()
succes!
Heeeeeeerlijk dat medeleven, dat was toen het regende wel even anders (*denkt even terug aan het moment dat een bekertje azijn in de open wond werd leeggegoten)

lastig zeker zo zonder benen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
henriët schreef:leef je mee, is t ook weer niet goed... tja, ik kon r ook niet aan doen dat t stralend weer was hier, t was meer als een zonnestraaltje bedoeld.. hier schijnt de zon.. dus wellicht straks bij jullie ookAuto schreef:Hmm, bespeur ik hier enige sarcasme? Toen de wolken losbarstte boven ons dorp en het eventjes droog werd ben ik wat met de kids gaan doen. Vervolgens toen we thuis kwamen werd het droog en heb ik inderdaad wat klusjes gedaan. En ja, ik heb de benen uit mijn lijf gelopen om alles op tijd af te hebben.henriët schreef:of t nog gelukt is in de tuin??henriët schreef:aan auto die in de tuin aan de slag moet, maar nog niet zo veel zin heeft omdat het giet![]()
succes!
Heeeeeeerlijk dat medeleven, dat was toen het regende wel even anders (*denkt even terug aan het moment dat een bekertje azijn in de open wond werd leeggegoten)![]()
lastig zeker zo zonder benen?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
misschien heeft hij ze wel weer op kunnen rapen en vast kunnen lijmen...MarthaMartha schreef:henriët schreef:lastig zeker zo zonder benen?

Jo-Ann schreef:misschien heeft hij ze wel weer op kunnen rapen en vast kunnen lijmen...MarthaMartha schreef:henriët schreef:lastig zeker zo zonder benen?
Alles is tegenwoordig mogelijk, ik hoorde vanmorgen dat een halve chinees een zaak heeft geopend in China waar alles voor de halve prijs wordt verkocht en het loopt enorm goed ...........
Nog steeds aan het moment dat mijn nichtje van 7 gisteren met haar broertje van 4 weken in de arm een liedje zong, voor in de kerk. Mijn ouders hebben het niet droog gehouden. Het was zo ontzettend mooi.
Auto schreef:Jo-Ann schreef:misschien heeft hij ze wel weer op kunnen rapen en vast kunnen lijmen...MarthaMartha schreef:henriët schreef:lastig zeker zo zonder benen?
Alles is tegenwoordig mogelijk, ik hoorde vanmorgen dat een halve chinees een zaak heeft geopend in China waar alles voor de halve prijs wordt verkocht en het loopt enorm goed ...........

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Auto schreef:Jo-Ann schreef:misschien heeft hij ze wel weer op kunnen rapen en vast kunnen lijmen...MarthaMartha schreef:henriët schreef:lastig zeker zo zonder benen?
ze bedoelen natuurlijk: halve gare

- JolandaOudshoorn
Aan mijn oma die 90 jaar is geworden!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
gefeliciteerd!!JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn oma die 90 jaar is geworden!
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
aan vrijdag...bruidshow in bejaardenhuis...maar tis een crime om jurken te mogen lenen...op zich heel begrijpelijk...maar wel jammer!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...