Toch hopelijk geen sinterklaasaanbieding?Rens schreef:o ja, nog 3 kilo manderijnen halen, die zijn in de reclame: 3 kilo voor 3 euro.
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
overjarige, beschimmelde mandarijnen krijgen van mij de zak...........Tiberius schreef:Toch hopelijk geen sinterklaasaanbieding?Rens schreef:o ja, nog 3 kilo manderijnen halen, die zijn in de reclame: 3 kilo voor 3 euro.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Werken.
Vanmorgen bericht van mijn vrouw dat zij met griep op bed ligt. Huisbezoek van vanavond afgebeld.
Worden dus huishoudelijke taken vanavond.
Vanmorgen bericht van mijn vrouw dat zij met griep op bed ligt. Huisbezoek van vanavond afgebeld.
Worden dus huishoudelijke taken vanavond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Vanmorgen bij mijn oma op verjaardagsbezoek geweest. Ze is vandaag 90jaar geworden!
We hebben een heel speciale band en ik vond het heerlijk om even langs te gaan bij haar.
Het is een voorrecht een biddende oma te hebben!
We hebben een heel speciale band en ik vond het heerlijk om even langs te gaan bij haar.
Het is een voorrecht een biddende oma te hebben!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
met het uur me beroerder gaan voelen...
dacht dat ik flink verkouden was, maar het kan toch wel gaan uitlopen op een griep..
dacht dat ik flink verkouden was, maar het kan toch wel gaan uitlopen op een griep..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Beterschap!!!!!henriët schreef:met het uur me beroerder gaan voelen...

Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
laminaatvloertje gelegd.. hoogslaper in elkaar gezet..
De oudste gaat naar zolder.. en op het voorkamertje komt weer een ledikantje te staan
De oudste gaat naar zolder.. en op het voorkamertje komt weer een ledikantje te staan

leuk!!!BJD schreef:laminaatvloertje gelegd.. hoogslaper in elkaar gezet..
van harte gefeliciteerd!
misschien nu een meisje.. maar dat is natuurlijk afwachten!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd.BJD schreef:laminaatvloertje gelegd.. hoogslaper in elkaar gezet..
Leuk al die kleine spulletjes weer voor de dag halen....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gefeliciteerd collega
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Gefeliciteerd!! Wat leuk! Geniet ervan en we hopen en bidden dat alles goed zal gaan.BJD schreef:laminaatvloertje gelegd.. hoogslaper in elkaar gezet..
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Fijn! Feliciteer je vrouw ook!
bedankt voor de felicitaties! Laatst heeft mijn vrouw een 10 weken echo gehad.. aan de handjes zag je al 'vingertjes'. En dat bij een vruchtje van ca 4 cm. Het wonder van nieuw leven! We hopen en bidden dat het allemaal goed mag gaan. Je staat er weer eens bij stil hoe bijzonder het eigenlijk allemaal is. Zo heb ik dat bv ook met het heelal. Dat begrijp je niet..je verstand staat stil. `Het ruime hemelrond, verteld met blijde mond, God´s eer en heerlijkheid`BJD schreef:laminaatvloertje gelegd.. hoogslaper in elkaar gezet..
ik blijf, uit veiligheidsoverwegingen, maar thuis.........op een scootmobiel is het niet veilig rijden bij die snoeiharde wind..............
Moderatorbericht:
Gefeliciteerd BJD.
Vandaag gewoon wat rommelen in huis.
Vandaag gewoon wat rommelen in huis.