Dorus:Gijs83 schreef:Wie is Dorus? Een vogel of de poes misschienMarthaMartha schreef:slapende Dorus op een paal van de schutting![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&so ... CB4QsAQwAw
Dorus:Gijs83 schreef:Wie is Dorus? Een vogel of de poes misschienMarthaMartha schreef:slapende Dorus op een paal van de schutting![]()
yepalbion schreef:slaapt een vogel wel? 't Zal de kat wel zijn..Gijs83 schreef:Wie is Dorus? Een vogel of de poes misschienMarthaMartha schreef:slapende Dorus op een paal van de schutting![]()
dan is het enkel Licht!!!Bert Mulder schreef:als je op Hem ziet, denk ik?-DIA- schreef:Duisternis en donkerheid...
En toch zie ik nog enige lichtpuntjes...
voor Wiens gezichthenriët schreef:dan is het enkel Licht!!!Bert Mulder schreef:als je op Hem ziet, denk ik?-DIA- schreef:Duisternis en donkerheid...
En toch zie ik nog enige lichtpuntjes...
Als dit je bevinding is, dan wil ik je manen Hem te zoeken....-DIA- schreef:
voor Wiens gezicht
Niets zuiver wordt bevonden...
Geloven we dat, dat God ons doorgrond en kent, onze gedachten,
nog voor we ze denken?
Ik denk dat, als we dat terdege beseften, we heel anders zouden
leven... Al is het ook waar: wat uit het vlees is, dat is vlees, en
we zijn vleselijk verkocht onder de zonden...
Ellendige mensen zijn we toch, en het ergste is dat we dat niet
beseffen...
Of zet ik er nu weer een domper op...? Maar het is toch zo?
Ik ellendig mens, wie zal mij verlossen uit het lichaam dezes doods?-DIA- schreef: Ellendige mensen zijn we toch, en het ergste is dat we dat niet
beseffen...
Of zet ik er nu weer een domper op...? Maar het is toch zo?
vervelen zich.......de hangjongeren........hebben ze niks béters te doen? een goed boek lezen oid??Gijs83 schreef:2 jongens(met capuchon op) die zich blijkbaar vervelen, want ze zijn gaan liggen in het struikgewas en af en toe hoor een galm, dan laten ze een voorbijganger schrikken. Sporen dus echt niet!
Nee, die sporen blijkbaar niet... Hopelijk houden ze zich een beetje uit de buurt van het spoor, anders konden er nog wel eens ongelukken van komen...Gijs83 schreef:2 jongens(met capuchon op) die zich blijkbaar vervelen, want ze zijn gaan liggen in het struikgewas en af en toe hoor een galm, dan laten ze een voorbijganger schrikken. Sporen dus echt niet!