Blosjes zijn toch juist mooi!
En ja, het is gewoon ook een kwestie van smaak. Puur natuurlijk kan mooi zijn.... maar laat de natuur zijn pure werk doen op je haar..... en het wordt een warboel.... Dus doe ik er wat in, ik laat mijn haar knippen, ik scheer me. Help de natuur een handje.
En tja, ik kan me best voorstellen dat sommige dingen die puur natuur zijn, niet altijd mooi zijn... mijn wallen onder mijn ogen zijn puur natuur. Als ik langer slaap wordt het onder mijn ogen donkerder.... tja. En wat te denken van meeeters in de puberteit.... of daarna. Puur natuur, schitterend! Hmhm.
Make up kan best mooi zijn.... Mits het een beetje bescheiden gebeurt.... het enorm optutten, daar wordt volgens mij door Paulus al tegen gewaarschuwd.... vlechtingen des haars? Sieraden enzo? Het moet gewoon met een beetje matigheid gebeuren, niet pronkziek je volhangen enzo, plamuren enzo. Daar mag zeker tegenin worden gegaan, maar ik krijg wel eens het idee dat tegenstanders van make-up alles maar plamuren noemen, dikke lagen smeren etc. Dat wordt dan tegenover puur natuur gezet. Er zit echter nog heel veel tussenin