alleen tweedehands. En je moet goed zoekenhelma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Aan de hand van het Woord door MM Schoolland (op aanraden van een forumster!)![]()
was het nog te koop?

alleen tweedehands. En je moet goed zoekenhelma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Aan de hand van het Woord door MM Schoolland (op aanraden van een forumster!)![]()
was het nog te koop?
vandaag binnengekomen en vanavond begonnen! We zijn met z'n allen tot de conclusie gekomen dat het erg waardevol is en leerzaam. Ik zou het ieder gezin willen aanbevelenJolandaOudshoorn schreef:alleen tweedehands. En je moet goed zoekenhelma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Aan de hand van het Woord door MM Schoolland (op aanraden van een forumster!)![]()
was het nog te koop?
vogeltje schreef:Staan er leuke tips in voor gezond zeflvertrouwen?Letstalk schreef:Van Fred Sterk en Sjoerd Swaen: ''Denk je sterk" gaat over je gedachten en gevoel van zelfvertrouwen.
'' Denk je zeker" gaat over het contact met anderen en het leren omgaan met
sociale zekerheid.
Heel goed!hmprff schreef:Institutie
Graag een leesverslag over een week!Jongere schreef:Heel goed!hmprff schreef:Institutie
Ga je een dispuutshuis beginnen ofzo?
nou, misschien wel, maar daar heb ik m niet speciaal voor gekochtJongere schreef:Heel goed!hmprff schreef:Institutie
Ga je een dispuutshuis beginnen ofzo?
Hier kwam hij ook binnen vanavond!Luther schreef:Vanmiddag bezorgd: de twee delen van de Institutie in de vertaling van dr. De Niet.
Wij zouden hem ook krijgen. Ik vind zulke kost toch makkelijker lezen in het Nederlands dan in de engelse versie die hier staat. Maar nu vindt mem hem opeens toch te duur. Kunnen jullie hem overhalen?Jongere schreef:Hier kwam hij ook binnen vanavond!Luther schreef:Vanmiddag bezorgd: de twee delen van de Institutie in de vertaling van dr. De Niet.
Mijn engels is wel zo redelijk dat ik het zou kunnen lezen, maar dan lees ik het niet als ik even tijd tussendoor heb. Dan moet ik het meenemen op vakantie, dan heb ik er uitgebreid de tijd voor.JolandaOudshoorn schreef:Ik heb de vertaling van Sizoo, toendertijd gekregen. sorry vlinder, je zult je engels maar op moeten halen
Koop die van Sizoo. Die is nu in de aanbieding... én in het Nederlands.vlinder schreef:Wij zouden hem ook krijgen. Ik vind zulke kost toch makkelijker lezen in het Nederlands dan in de engelse versie die hier staat. Maar nu vindt mem hem opeens toch te duur. Kunnen jullie hem overhalen?Jongere schreef:Hier kwam hij ook binnen vanavond!Luther schreef:Vanmiddag bezorgd: de twee delen van de Institutie in de vertaling van dr. De Niet.