Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
ik graag zou willen weten hoe het met Oude Paden gaat.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:ik graag zou willen weten hoe het met Oude Paden gaat.....

Profiel is inactiefAnder schreef:henriët schreef:ik graag zou willen weten hoe het met Oude Paden gaat.....Ik hoop nog eens wat van hem te horen!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
hij kan nog wel meelezen.Ichtus schreef:Profiel is inactiefAnder schreef:henriët schreef:ik graag zou willen weten hoe het met Oude Paden gaat.....Ik hoop nog eens wat van hem te horen!
ja, dus dan maar een oproepje.. OP.. laat nog eens wat van je horen..Ander schreef:hij kan nog wel meelezen.Ichtus schreef:Profiel is inactiefAnder schreef:henriët schreef:ik graag zou willen weten hoe het met Oude Paden gaat.....Ik hoop nog eens wat van hem te horen!
( je zou nog op de koffie....!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maar niet reageren onder die naamAnder schreef:hij kan nog wel meelezen.Ichtus schreef:Profiel is inactiefAnder schreef:henriët schreef:ik graag zou willen weten hoe het met Oude Paden gaat.....Ik hoop nog eens wat van hem te horen!
Als 't ie echt wil weet hij mij wel te vinden. Ik deel de oproep van Jet.Ichtus schreef: Maar niet reageren onder die naam

Wat houdt dat in?Ichtus schreef:Profiel is inactief
Kan dat niet meer geactiveerd worden?
Ik denk dat hij het bedoelt als een advies. En er is niets mis mee om ook de Bijbel met kanttekenaars in huis te hebben. Je leert er best wel veel vanRens schreef:wie bepaalt dat "elk goed gereformeerd huis er 1 hoort te hebben"? Jij zeker?Bert Mulder schreef:henriët schreef: Ik zit echt te overwegen terug te bellen en te zeggen.. zet maar in de winkel... die institutie bestelling...
(elk goed gereformeerd huis hoort er 1 te hebben.....)

Je hoeft er geen in huis te hebben, maar via Internet (google even naar doorzoek de bijbelteksten) kan je ze ook lezen. (uiteraard alleen als je interesse hebt. Je gezichtsveld wordt groter. Het is net zoiets als je de boeken die vertaald zijn, kan lezen in de taal waar ze in geschreven zijn).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat betekent dat hij zijn wachtwoord of emailadres heeft gewijzigd. Het profiel wordt dan inactief gezet en een email naar het opgegeven adres gestuurd. In die email staat een link waarmee het profiel weer geactiveerd kan worden.Jo-Ann schreef:Wat houdt dat in?Ichtus schreef:Profiel is inactief
Kan dat niet meer geactiveerd worden?
Friezen spreken lelijkste Nederlands
Leeuwarder Courant e.a.
LEEUWARDEN -
De meeste Nederlanders zijn niet al te positief over Nederlands dat door Friezen wordt gesproken. Ze vinden het vreemd en stijf.
Dat blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het bureau Trendbox in opdracht van de Nederlandse Taalunie. Samen met het Gronings en het Drents vormt het Friese Nederlands de top drie van de minst gewaardeerde talen en tongvallen.
Ook het Amsterdams wordt niet echt gewaardeerd. Dit wordt ervaren als plat, vulgair, brutaal en hoogmoedig.
Het mooiste Nederlands wordt in Haarlem gesproken, op korte afstand gevolgd door Noord-Brabant en Noord-Holland. Het Haarlemse Nederlands wordt keurig, netjes, duidelijk en helder gevonden.
De waardering voor het Brabants komt vooral voort uit het aangename en plezierige karakter van deze tongval.
============
nu hoor je het ook eens van een ánder.........................hihihihihihi
Leeuwarder Courant e.a.
LEEUWARDEN -
De meeste Nederlanders zijn niet al te positief over Nederlands dat door Friezen wordt gesproken. Ze vinden het vreemd en stijf.
Dat blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het bureau Trendbox in opdracht van de Nederlandse Taalunie. Samen met het Gronings en het Drents vormt het Friese Nederlands de top drie van de minst gewaardeerde talen en tongvallen.
Ook het Amsterdams wordt niet echt gewaardeerd. Dit wordt ervaren als plat, vulgair, brutaal en hoogmoedig.
Het mooiste Nederlands wordt in Haarlem gesproken, op korte afstand gevolgd door Noord-Brabant en Noord-Holland. Het Haarlemse Nederlands wordt keurig, netjes, duidelijk en helder gevonden.
De waardering voor het Brabants komt vooral voort uit het aangename en plezierige karakter van deze tongval.
============
nu hoor je het ook eens van een ánder.........................hihihihihihi
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Dat is nog eens fijn om te lezen.Rens citeert uit Leeuwarder Courant e.a. schreef:Het mooiste Nederlands wordt in Haarlem gesproken. Het Haarlemse Nederlands wordt keurig, netjes, duidelijk en helder gevonden.
Het hier aardig donker is geworden...
de hele zaterdag zonder man reuze ongezellig is...
ik ga zo appeltaart voor em bakken; hij is morgen jarig

- JolandaOudshoorn
alvast gefeliciteerd!helma schreef:de hele zaterdag zonder man reuze ongezellig is...![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft