Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Ik heb wel even aan je gedacht.
Gelukkg is je eerste nacht na inbraak voorbij.
Gelukkg is je eerste nacht na inbraak voorbij.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
aan manlief
Aan mijn tentamen voor morgen en een uitgewerkte opdracht die ook morgen af moet. Beiden zijn nog lang niet voldoende... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Er is toch wel eens vaker wat gelukt bij jou, terwijl je daar niet op gerekend had?judith schreef:Aan mn praktijktoets die ik aankomende donderdag heb van verpleging. Waah... heb 't gevoel dat het helemaal gaat mislukken. Maar... afwachten, en oefenen dan maar.
Ja, nu je het zegt....Gijs83 schreef:Er is toch wel eens vaker wat gelukt bij jou, terwijl je daar niet op gerekend had?judith schreef:Aan mn praktijktoets die ik aankomende donderdag heb van verpleging. Waah... heb 't gevoel dat het helemaal gaat mislukken. Maar... afwachten, en oefenen dan maar.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Aan MM die ik in gedachte op de bak zie zitten met der mega tijdschrift 

Aan vrouw en kinderen van een gemeentelid die ons vanmiddag toch nog onverwachts is ontvallen.
Maar ook aan vrouw en dochters van een collega, die de ongelijke strijd tegen de bekende ziekte heeft verloren en vanmorgen vroeg is overleden.
Here ontferm U over hen.
Maar ook aan vrouw en dochters van een collega, die de ongelijke strijd tegen de bekende ziekte heeft verloren en vanmorgen vroeg is overleden.
Here ontferm U over hen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan m'n lieve mini-neefjes
De één ligt in de kamer in de kinderwagen te slapen, en de ander ligt in z'n kinderwagen te gillen van de lol hier naast me 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
judith schreef:Ja, nu je het zegt....Gijs83 schreef:Er is toch wel eens vaker wat gelukt bij jou, terwijl je daar niet op gerekend had?judith schreef:Aan mn praktijktoets die ik aankomende donderdag heb van verpleging. Waah... heb 't gevoel dat het helemaal gaat mislukken. Maar... afwachten, en oefenen dan maar.Inderdaad... en nu weer... geslaagd voor de toets.

aan mijn broetje die z'n teen gebroken heeft...
aan het bezoek van onze lieve vrienden wat we gisterenavond onverwachts hadden, waarbij we een heel goed gesprek hadden.
Wonderlijk hoe mensen soms op je weg worden geplaatst.
Wonderlijk hoe mensen soms op je weg worden geplaatst.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mn huisarts met z'n stomme stunten, en dat m'n langste tijd bij hem als patiënt wel voorbij is, als hij mij en al die anderen niet snel serieus leert nemen

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
"Zij gaan van kracht tot kracht steeds voort"
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
Gijs!!!!!

Je was me net voorAnder schreef:Gijs!!!!!![]()