Een bundeling van kooktijdschriften.
Arme Demo.

4?? Jij hebt er ook heel veel zin in!! Maar ik geef je geen ongelijk, ik had toendertijd ook een stuk of 4 van die tijdschriften gekocht!! Heerlijk, als ik nog terugdenk aan die tijd hihiDaphne schreef:Is dat er eentje waar van ik er ook zo´n 4 heb liggen?MarthaMartha schreef:
Een heeeeeeeeeeele leuke, zoiets koop je (meestal) maar 1 keer....![]()
bomvol mode, kapsels, locaties, tips, schoenen, etc
Hij is echt dik. Het lijkt wel een beetje op een grote statenbijbel! Kan ik me wel in vermaken! Met zo'n boek en zonder TomTom kom ik er wel!Gijs83 schreef:De nieuwe ANWB atlas Nederland en Europa.(moet hem overigens nog uitpakken nog geen tijd voor gehad).
(de vorige atlas Nederland ben ik al enkele weken kwijt, dus dit was een uitkomst!)
dat heb je wel vaker met nieuwe broeken-DIA- schreef:Een nieuwe broek voor door de week...
een jeansbroek, ik had die een poos niet gedragen trouwens...
Gijs83 schreef:Hij is echt dik. Het lijkt wel een beetje op een grote statenbijbel! Kan ik me wel in vermaken! Met zo'n boek en zonder TomTom kom ik er wel!Gijs83 schreef:De nieuwe ANWB atlas Nederland en Europa.(moet hem overigens nog uitpakken nog geen tijd voor gehad).
(de vorige atlas Nederland ben ik al enkele weken kwijt, dus dit was een uitkomst!)
Mister schreef:Gijs83 schreef:Hij is echt dik. Het lijkt wel een beetje op een grote statenbijbel! Kan ik me wel in vermaken! Met zo'n boek en zonder TomTom kom ik er wel!Gijs83 schreef:De nieuwe ANWB atlas Nederland en Europa.(moet hem overigens nog uitpakken nog geen tijd voor gehad).
(de vorige atlas Nederland ben ik al enkele weken kwijt, dus dit was een uitkomst!)![]()
Die lijkt me interessant voor liefhebbers van topografie zoals ik.Gijs83 schreef:Hij is echt dik. Het lijkt wel een beetje op een grote statenbijbel! Kan ik me wel in vermaken! Met zo'n boek en zonder TomTom kom ik er wel!Gijs83 schreef:De nieuwe ANWB atlas Nederland en Europa.(moet hem overigens nog uitpakken nog geen tijd voor gehad).
De authentieke?Auto schreef:De institutie .......... met korting
Degene die afgelopen zaterdag is gepresenteerd.-DIA- schreef:De authentieke?Auto schreef:De institutie .......... met korting
Ik heb er even ingesnuffeld! Dat is een hele mooie serie, maar ik vind het wel aan dure kant...Gijs83 schreef:-2e deel in de 16-delige serige: "Twente toen en nu". Dit keer gaat het over fabrieken en werkplaatsen.
Duur-DIA- schreef:Ik heb er even ingesnuffeld! Dat is een hele mooie serie, maar ik vind het wel aan dure kant...Gijs83 schreef:-2e deel in de 16-delige serige: "Twente toen en nu". Dit keer gaat het over fabrieken en werkplaatsen.